قیمت بلیت پروازها در مسیرهای هرمزگان افزایش یافت



رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هرمزگان گفت: شرکت‌های هواپیمایی با توجیه شرایط کرونایی و خالی بودن ۳۰ درصد صندلی‌های خود، نرخ بلیت پروازهای خود به این استان را افزایش داده‌اند.

 

به گزارش صبح ساحل، شهرام داوری روز سه شنبه اظهار داشت: این شرکت‌ها در شرایط کرونایی تنها می‌توانند تا ۶۰ درصد ظرفیت صندلی‌های خود مسافر پذیرش کنند.

وی، در پاسخ به این سئوال که برای جبران ۳۰ درصد ظرفیت خالی پروازها نباید با جهش ۲ تا سه برابری نرخ بلیت روبه‌رو باشیم، جواب داد: این معمایی است که نتوانسته‌ایم آن را حل کنیم و احتمال کاهش قیمت بلیت پروازها نیز پایین است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر برخی افرادی که دیگر قادر به تهیه بلیت در مسیرهای هوایی نیستند اکنون سفر خود را با قطار، خودرو شخصی و یا اتوبوس‌های بین شهری انجام می‌دهند که همین مساله یکی از دلایل تکمیل بودن ظرفیت قطارهاست.

رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هرمزگان اشاره کرد: دسترسی دفاتر خدمات مسافرتی این استان در روز ۱۲ بهمن به سامانه فروش بلیت قطار قطع شد که مسوولان مربوطه اعلام کردند مشکل از سامانه‌های آنها نیست.

وی اضافه کرد: قطع دسترسی دفاتر خدمات مسافرتی هرمزگان به سامانه فروش راه‌آهن در حالی رخداد که سایت‌های فروش اینترنتی بلیت در همان ساعت‌ها بدون هیچگونه مشکلی فروش داشتند.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها