12

مهر

1403


ورزشی

11 آبان 1392 08:59 0 کامنت

  صبح ساحل ، ورزشی -   هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران  با انجام شش دیدار پیگیری شد که تیم های پیکان، جواهری، متین، سایپا، شهرداری تبریز و باریج اسانس در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

  

هفته دوم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال  در شهرهای تهران، گنبد، ورامین، مشهد، تبریز و بندرعباس پیگیری شد.در پایان هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. تیم های پیکان (چهار امتیاز)، متین و شهرداری ارومیه (سه امتیاز) جایگاه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.تیم والیبال سایپا با دو امتیاز و تیم های کاله، نوین کشاورز، میزان مشهد هر کدام با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. نمایندگان بندرعباس و زاهدان نیز بدون امتیاز هستند.

 

طلايي پوشان هرمزگاني در هفته دوم ليگ برتر ميزبان صدرنشين اين رقابت ها باريج اسانس كاشان بودند وعلرغم بازي خوبي كه به نمايش گذاشتند سه بر صفر بازي را واگذار نمودند. تیم باریج اسانس کاشان در این مسابقه از چهار بازیکن تیم ملی بهره می برد ودرواقع طلایی پوشان هرمزگانی زورشان به بازیکنان تیم ملی نرسید.

 

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی باریج اسانس کاشان در این دیدار در سه ست متولی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 22 شاگردان محمدرضا دامغاني درتیم آلومینیوم را شکست دادندتا با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در صدر جدول رقابت های والیبال باشگاه های برتر ایران باقی بماند.

 

دیدار دو تیم باریج اسانس و المهدی در مدت یک ساعت و بیست دقیقه به پایان رسید تا عنوان نخستین بازی مشخص شده هفته دوم را به خود اختصاص دهد.دو هزار تماشاگر در این دیدار که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، در سالن حضور داشتند که رفتار خوب آن ها به تیم مهمان در خور توجه بود.امیر غفور بازیکن شماره 10 باریج اسانس  بهترین بازیکنان این دیدار بودند. اسماعیل صباغ نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و محمد شاهمیری و احمدسرمست به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

 

درساير ديدارها تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال سال 92 به پیروزی رسید. 

 

دو تیم متین ورامین و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال جام "ولایت "در سالن گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

 

تیم متین در نخستین بازی خود در این جام، با اقتدار و سه بر صفر شهرداری ارومیه را با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 21 شکست داد. دیدار دو تیم یک ساعت و 16 دقیقه طول کشید و در نهایت متین موفق به کسب 75 امتیاز شد و سهم شهرداری ارومیه تنها 54 امتیاز بود.

 

شهرام محمودی و عبدالرضا علیزده از تیم های متین و ارومیه شاخص ترین بازیکنان این دیدار بودند.تیم والیبال سایپا که شش عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، در هفته دوم لیگ برتر والیبال در دیداری نفس گیر در مجموع با اختلاف یک پوئن از سد میزان گذشت.

 

دو تیم میزان مشهد و  سایپای البرز   در سالن مهران شهر مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند.

 

تیم والیبال سایپا در این دیدار سنگین که به مدت دو ساعت و 30 دقیقه طول کشید سه بر دو حریف خود را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را به دست آورد.شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در این بازی در ست های اول و دوم با امتیازهای 29 بر 27 و 25 بر 17 مغلوب میزان شدند اما در ست های سوم تا پنجم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 18 بر 16 میزبان خود را شکست دادند.دتیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته دوم لیگ برتر والیبال به دومین پیروزی خود دست یافت.

 

دو تیم بازرگانی جواهری گنبد و نوین کشاورز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال جام "ولایت "در سالن المپیک شهر گنبد  به مصاف یکدیگر رفتند.شاگردان بای محمد دوجی سرمربی بازرگانی گنبد در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا شش امتیازی شوند و فصل خوبی را آغاز کرده باشند.

 

تیم نوین کشاورز در ست سوم این بازی 28 بر 26 در برابر میزبان خود به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب شد تا دومین شکست را تجربه کرده باشد.تیم والیبال کاله مازندران در نخستین بازی خود در بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران تنها موفق به کسب یک امتیاز از حریف خود شد.دو تیم پیکان تهران و كاله در سالن خانه والیبال شهر تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

 

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که نخستین بازی خود در این رقابت ها را انجام می دادند، سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند تا تنها با یک امتیاز به آمل بازگردند.تیم کاله قهرمان دوره گذشته این رقابت  ها در ست های اول شروعی فراتر از انتظار داشت و 25 بر 13 به پیروزی رسید و در ست سوم نیز 25 بر 19 میزبان خود را شکست داد، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 15 بر 12 مغلوب پیکان شد.

 

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان که در هفته نخست نیز دو امتیاز کسب کرده بودند، جمع امتیازهای خود به چهار رساندند و در جایگاه چهارم جدول این رقابت ها قرار گرفتند.

 

دیدار دو تیم پیکان و کاله حاشیه هایی داشت که دریافت کارت قرمز توسط حمزه زرینی در ست پنجم به دلیل توهین به داور دوم از جمله آن است. همچنین فرهاد ظریف دیگر بازیکن کاله در  ست نخست این بازی به دلیل کری خواندن برای حریف کارت زرد از ابراهیم فیروزی دریافت کرد.تیم والیبال کاله که داوری این بازی را در شکست خود موثر می دانست در پایان بازی با داوران دست ندادند.تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست همنام  زاهدانی خود شد تا به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافته باشد.

 

دو تیم در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.شاگردان حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان که در ست نخست بازی هفته اول خود در لیگ برتر والیبال نیز به راحتی مغلوب حریف نشدند، در بازی امروز ست نخست را با امتیاز 32 بر 30 از آن خود کردند.تیم شهرداری تبریز در سه ست بعدی (دوم تا چهارم) با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا شش امتیازه شود و در جدول رقابت ها درجای دوم ایستاد.

 

تیم شهرداری زاهدان در ست سوم از ابتدای بازی تا امتیاز 20 از حریف خود چند امتیاز پیش بود، اما در ادامه با چند اشتباه نتیجه را واگذار کرد.هفته سوم اين رقابت ها فراديك شنبه دوازدهم آبان ماه استارت خواهد خورد كه دراين روز نما ينده هرمزگان دركرج به ديدار سايپا مي رود.

 

دیدگاه ها (0)
img