13

مهر

1403


ورزشی

15 آبان 1392 09:46 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -   هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران با پیروزی تیم های بازرگانی جواهری، کاله مازندران ، میزان مشهد، متین ورامین، سایپاالبرز و باریج اسانس کاشان پیگیری شد.هفته سوم لیگ برتر والیبال با شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری شد و آلومینیوم المهدی نماينده هرمزگان در سومين ديدار بازهم شكست خورد.

 سایپا به سختی پیروز شد

 تيم والیبال سایپا که عنوان نایب قهرمانی شش دوره لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، در هفته سوم لیگ برتر امسال سه بر دو نماينده هرمزگان را شکست داد. تیم والیبال سایپا البرز در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر در کرج میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بود.شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در برابر تیم آلومينيوم المهدی که رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد، همانند هفته گذشته در برابر میزان مشهد، دیدار سخت و نفس گیری را داشتند و در نهایت ضمن پیروزی موفق به کسب دو امتیاز شدند.بازیکنان تیم آلومینیوم المهدی با هدایت محمدرضا دامغانی در ست های دوم و سوم این بازی با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 21 سایپا را شکست دادند اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند.تیم والیبال المهدی بندرعباس با کسب یک امتیاز این بازی از قعر جدول گریخت و بالاتر از شهرداری زاهدان در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.بیش از هزار نفر برای تماشای بازی دو تیم سایپا و المهدی در سالن والیبال انقلاب کرج حضور یافتند. در ست چهارم این بازی ناهماهنگی هایی بین داوران خط بوجود آمد که با رای درست مسعود یزدان پناه داور اول حق به حقدار رسید.رضا صفایی در تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس بهترین بازیکن این دیدار بود و در تیم سایپا نیز حامد تارودی زاده عملکرد خوبی داشت. تیم والیبال سایپا امروزچهارشنبه چهاردهم آبان ماه و در چارچوب هفته چهارم این رقابت ها مهمان شهرداری زاهدان است و نماینده بندرعباس نیز میزبان نوین کشاورز خواهد بود.

 صعود دو پله ای میزان با شکست نوین

تیم والیبال میزان مشهد با شکست نوین کشاورز در هفته سوم لیگ برتر والیبال صعود دو پله ای در جدول این رقابت ها به دست آورد.دو تیم نوین کشاورز و میزان مشهد در هفته سوم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز سه به یک مغلوب نماینده خراسان رضوی شدند.تیم والیبال میزان مشهد در ست دوم این بازی 25 بر 21 مغلوب نوین کشاورز شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 23در برابر میزبان خود به پیروزی رسید تا با کسب چهار امتیاز در مجموع سه هفته این بازی ها از جایگاه دهم به هشتم جدول لیگ برتر والیبال نقل مکان کند.رحمان داوودی بازیکن شماره 11 میزان و بهمن جهاندیده بازیکن شماره یک نوین کشاورز از بازیکنان برتر این میدان بودند.تیم والیبال میزان مشهد در هفته چهارم این رقابت ها میزبان بازرگانی جواهری گنبد خواهد بود و تیم نوین کشاورز نیز به بندرعباس می رود تا با المهدی این شهر بازی کند.                                            

 باریج اسانس  اعتراض کرد

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته سوم لیگ برتر والیبال سه بر یک شهرداری زاهدان را از پیش رو برداشت.

صدرنشین هفته های اول و دوم لیگ برتر والیبال در سومین هفته مسابقات باشگاه های برتر ایران در سالن شهید کتابچی کاشان میزبان نماینده سیستان بلوچستان بود.تیم شهرداری زاهدان که در لیگ امسال به جمع باشگاه های برتر پیوسته است، در ست سوم موفق به شکست 25 بر 22 باریج اسانس شد، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 23 مغلوب صدرنشین لیگ برتر والیبال شد.حدود هزار و 200 نفر در سالن کتابچی کاشان حضور داشتند و به رقم اعتراض مکرر بازیکنان به داوران این بازی در خصوص قضاوت، نادر انصاری داور اول این دیدار به بازیکنان دو تیم اخطار شفاهی داد. در ست دوم با ادامه یافتن اعتراض ها به دو بازیکن کارت زرد و در ست سوم به آرمین تشکری بازیکن تیم باریج اسانس کارت قرمز نشان داد و سرویس را به تیم شهرداری زاهدان داد.تیم والیبال باریج اسانس کاشان با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و صدرنشینی خود در لیگ برتر والیبال را حفظ کرد.تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در ورامین به مصاف متین می رود و شهرداری زاهدان در خانه میزبان سایپای البرز خواهد بود.

 پیکان سومین قربانی جواهری گنبد

تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را در اختیار دارد، در سومین هفته این رقابت ها لقب سومین قربانی تیم جواهری گنبد را در به خود اختصاص داد.

 تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در پایان هفته دوم یکی از تیم های شش امتیازی مسابقات والیبال باشگاه  های برتر ایران بود، در هفته سوم میزبان پیکان تهران در سالن المپیک شهر گنبد شد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این دیدار سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند تا داستان شگفتی های نماینده گبند ادامه یابد. پیکان در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 16 پیروز شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب تیم بازرگانی شد.بیش از سه هزار و 500 تماشاگر در سالن المپیک گنبد برای تشویق تیم مورد علاقه خود حضور داشتند و حمایت های آنان از بازرگانی جواهری در پیروزی این تیم نقش مهمی داشت.

عبدالحمید چوگان پاسور بازرگانی جواهری از بازیکنان شاخص این دیدار بود که در پیروزی تیمش نیز تاثیر زیادی داشت.

 کاله در ارومیه پیروز شد

تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی خود در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال سه بر دو شهرداری ارومیه را شکست داد.تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران  در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در دوست این بازی پیروز میدان بود.شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 11 میزبان خود را شکست دادند اما در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 25 بر 17 مغلوب بازیکنان شهرداری ارومیه شدند.حدود شش هزار هوادار در سالن غدیر ارومیه این بازی را از نزدیک تماشا کردند و صابر نریمان نژاد از کاله و پوریا فیاضی از شهرداری ارومیه از بهترین بازیکنان این دیدار بودند.شاگردان بهروز عطایی امروز چهارشنبه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در آمل میزبان شهرداری تبریز خواهند بود و شهرداری ارومیه نیز در تهران به مصاف پیکان می رود.

   دومین پیروزی متین ورامین

تیم والیبال متین ورامین با شکست شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر والیبال، دومین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن گرفت.تیم های شهرداری تبریز و متین ورامین در نخستین بازی هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.تیم والیبال متین ورامین در این دیدار که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا شهرداری تبریز پس از دو هفته پیروزی، نخستین شکست خود را تجربه کند.سید محمد موسوی از تیم متین ورامین بهترین بازیکن این دیدار بود که چندین بار نیز از سوی هزار تماشاگر حاضر در سالن تشویق شد. بازیکنان شهرداری تبریز نیز همه در یک سطح بودند و نمی توان بازیکن خاصی را به عنوان شاخص این تیم معرفی کرد.تیم متین ورامین که عنوان تنها تیم پیروز سه سته این  هفته لیگ برتر والیبال را به خود اختصاص داد، با کسب دومین پیروزی خود شش امتیازی شد.  تیم والیبال متین ورامین در هفته چهارم لیگ برتر والیبال میزبان باریج اسانس کاشان است و شهرداری تبریز مهمان کاله در آمل خواهد بود. در پایان هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم های باریج اسانس و بازرگانی جواهری به ترتیب با 9 و 8 امتیاز، رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند. تیم های متین ورامین (با دو بازی) و شهرداری تبریز با 6 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.تیم پیکان تهران با پنج امتیاز، جایگاه پنجم را در اختیار دارد و تیم های سایپا البرز، شهرداری ارومیه  میزان مشهد با چهار امتیاز به ترتیب جایگاه های ششم تا هشتم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند. کاله قهرمان دوره قبل این رقابت ها با سه امتیاز در رتبه نهمی قرار دارد، هفته چهارم این رقابت ها امروزچهارشنبه 15 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران، مشهد، آمل، بندرعباس، ورامین و زاهدان پیگیری می شود. 

ماند و همیشه تلفنی از حال وی باخبر بودیم. از آنجا که دختر دیگرم در تهران است، وی همیشه برای دیدن خواهرش به تهران می‌آمد تا این‌که فروردین امسال یک هفته‌ای از دخترم بی‌خبر ماندیم، تصور ما این بود که وی در خانه خواهرش است تا این‌که از دانشگاه اهواز با من تماس گرفتند و گفتند دخترم از طبقه دهم هتلی در دوبی به پایین سقوط کرده و کشته شده است که من با شنیدن این خبر خیلی شوکه شده بودم چرا که دخترم برنامه‌ای برای رفتن به دوبی نداشت.مرد سیاهپوش گفت: اسلام و دوستانش عامل اصلی مرگ دخترم هستند و سقوط وی خیلی مشکوک به نظر می‌رسد بنابراین از اسلام، کاظم و رزا شکایت دارم. 

 

دیدگاه ها (0)
img