12

مهر

1403


ورزشی

23 بهمن 1399 21:41 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، درهفته ششم لیگ برتر فوتبال امید های کشورتیم تیپ تکاوران بندرعباس میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر در بود.
دراین بازی شاگردان حسینی ارشد در تیم تیپ تکاوران در نیمه نخست خیلی زود توسط محمدشهولی به گل رسیدند. تیم مهمان پس ا ز دریافت این گل عقب نشینی نکرد و دریکی از حملات خود و خطای مدافع تیم تیپ تکاوران روی بازیکن حریف درمحوطه جریمه داور فرمان پنالتی صادر کرد و امیر حسین موسوی پشت توپ قرارگرفت وبا ضربه ای دقیق توپ را درون دروازه میزبان کاشت تا بازی به تساوی کشیده شود.  سه دقیقه بعد عادل آرغند گل دوم را برای هرمزگان به ثمر رساند تا نیمه نخست  تیم میزبان با پیروزی به رختکن برود. درنیمه دوم تیم تیپ تکاوران برای رسیدن به سه امتیاز این بازی جنگنده ظاهر شد.
تیم بوشهری که شکست را دوست نداشت در یکی از حملات خود به گل دوم رسید تا بازهم بازی متعادل دنبال شود. تیم شاهین شهرداری بوشهر به دنبال اخراج دانیال دشتی از دقیقه ۷۸ مجبور شد ده نفره بازی را دنبال کند و این فرصت خوبی برای  تیم میزبان بود تا با فشارمضاعف وحملات پی درپی خود به گل برسد و فرزین رنجبر بازیکن تعویضی این تیم با ضربه ای تمام کننده گل سوم را در دروازه حریف کاشت تا خوشحالی را به اردوی تیم تیمش بر گرداند . تیم میزبان فراموش کرده بود که فوتبال ۹۰ دقیقه است و در یک غافلگیری و در دقیقه ۹۰+۲  امیرحسین موسوی دست به کار بزرگی زد و بازدن گل سوم پیروزی را از میزبان گرفت و تیمش را از شکست نجات داد و در پایان دوتیم امتیاز ها را تقسیم کردند.

 

دیدگاه ها (0)
img