«سیده فاطمه ذوالقدر» به عنوان نماینده ویژه وزیرکار در شورای توسعه سواحل مکران انتخاب شد



 سیده فاطمه ذوالقدر مشاور فرهنگی طی حکمی از طرف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حفظ سمت به عنوان نماینده ویژه وزیر در شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، سیده فاطمه ذوالقدر با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه وزیر در شورای توسعه سواحل مکران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی های علمی و عملی، آگاهی از مزیت های نسبی منطقه مکران، آشنایی با جوامع محلی و ساختار بومی، اجتماعی و فرهنگی منطقه، به موجب این حکم، سرکار عالی را به عنوان نماینده ویژه وزیر در شورای توسعه سواحل مکران منصوب می نمایم.

انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های جامعه علمی کشور در راستای احصاء تنگناها و مشکلات منطقه، ضمن ارائه برنامه‌ها و طرح‌های کارآفرینی، توانمند سازی اجتماع محور به ویژه از طریق تحرک بخشی به سرمایه های خرد محلی و توسعه آموزش های فنی حرفه ای، شاهد مشارکت حداکثری مردم بومی در طرح‌های توسعه ای و بهبود توان معیشتی آنها باشیم.

از خداوند منان توفیق روز افزون شما را در خدمت به مردم شریف کشورمان مسئلت می نمایم.

حساسیت های بالایی در مورد منطقه مکران وجود دارد چرا که مکران منطقه ای است با شرایط استراتژیک منحصر به فردی که می تواند به‌عنوان یاقوت توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هرمزگان و حتی کشور مطرح باشد. ساحل مکران را میتوان به عنوان یکی از قطب های مهم منطقه‌ای حمل و نقلی و مرکز اصلی کریدور بین‌المللی حمل و نقل و ترانزیت نام برد.

ساحل مکران از مزیت های سرمایه گذاری قابل توجهی نسبت به مناطق مشابه خود در کشورهای منطقه برخوردار است که این مزیت ها باید به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

گفتنی است که سیده فاطمه ذوالقدر اکنون نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون فرهنگی در حال فعالیت و یکی از نماینده های مردم تهران در مجلس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها