با مجوز رسمی فدراسیون فوتبال

کلاس داوری درجه سه در جاسک برگزار شد



کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان جاسک برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: کلاس داوری درجه سه فوتبال با حضور ۱۲ آقا و ۵ نفر خانم  در شهرستان جاسک به مدت چهار روز برگزار شد.
وی گفت: هیات فوتبال و کمیته داوران جاسک از فعال ترین هیات های  فوتبال در سطح استان  می باشند که هر ساله یک یا دو کلاس داوری برگزار می کنند که این کار باعث رشد و افزایش چشمگیر داوران این شهرستان شده است.
محمود رئیسی اظهار داشت: این کلاس داوری که زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار شد تدریس آن را عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون برعهده داشت و علیرضا صفا به عنوان مدرس آمادگی جسمانی این کلاس بود.

 

 کلاس داوری درجه سه در جاسک برگزار شد

 
رئیس کمیته داوران هرمزگان گفت: داشتن مدرس داوری و مدرس آمادگی جسمانی برای هر استانی در بحث آموزش بسیار خوب است و از زمانی که این اتفاق برای هرمزگان افتاده است با همکاری کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کلاس های مختلفی با تدریس مدرس بومی استان درجایجایی هرمزگان برگزار شده است.
محمود رئیسی گفت: تا پایان سال دو کلاس داوری ارتقا سه به دو و درجه سه فوتسال  در هرمزگان برگزار خواهد شد. رئیس کمیته داوران هرمزگان  از سایر روساهای هیات فوتبال شهرستان های استان خواست تا برای رشد و افزایش داوران استان میزبان کلاس های داوری باشند و کلاس های داوری درجه سه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها