13

مهر

1403


ورزشی

21 اسفند 1399 12:22 0 کامنت
مهتا خانلو با شکست دادن ثنا گرخانی قهرمان مسابقات جایزه بزرگ تنیس بانوان کشور شد.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات تنیس جایزه بزرگ تنیس بانوان به میزبانی هیات تنیس استان هرمزگان با حضور ۴۴  تنیسور از ۷  استان به مدت هشت روز برگزار شد.
فینال مسابقات تنیس بانوان در حضور مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش ‌جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون و مهرافزا منوچهری، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس در مجموعه تنیس شهید چمران بندرعباس برگزار شد.
در دیدار پایانی این دوره از رقابت‌ها، مهتا خانلو در مجموع دو بر یک (۶-۴، ۲-۶ و ۴-۶) توانست ثنا گرگانی شکست دهد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد. ثنا گرگانی در جایگاه دوم ایستاد و کیانا صولتی و ستاره رسولی نیز به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در بخش دو نفره  ( دوبل) زوج پادنا قورچیان و ثنا گرگانی به‌ عنوان قهرمانی دست یافتند. تیم مهراز رضویان و ستاره رسولی مقام دوم را به دست آوردند و ‌جایگاه سوم به‌ صورت مشترک به تیم‌ های الهه طفرخواه و میترا ابراهیمی، آریسا سبزه‌زار و الهه ارجمند کرمانی رسید.
مراسم اختتامیه و اهدای جام  و جایزه با حضور فرهادی معاون ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان ، داود عزیزی ریئس فدراسیون تنیس ، مهر افزا منوچهری نایب ریئس بانوان فدراسیون تنیس، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ومسئولان تنیس استان برگزار شد.
سر‌داوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سمانه یارمحمدی بود و سینا ابراهیمیان نیز به‌عنوان ناظر داوران در این مسابقات حضور داشت.
تنیس جایزه بزرگ بانوان کشور
دیدگاه ها (0)
img