03

تیر

1405


اجتماعی

11 فروردین 1400 18:53 0 کامنت

ایستگاه‌های هواشناسی هرمزگان طی امروز (11 فروردین) دمای 40 درجه را برای شهرستان میناب ثبت کردند.

به گزارش صبح ساحل، در حالی که تنها یازده روز از آغاز بهار می گذرد، گرمای هوا در میناب رکورد زد؛ ایستگاه های هواشناسی هرمزگان دمای 40 درجه را در میناب، 38 درجه را در بستک و 37 درجه را در بندرعباس ثبت کردند.

بندرلنگه، سیریک و ابوموسی با 28 درجه خنک ترین نقاط استان طی امروز بودند.

دمای میناب به 40 درجه رسید

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال