نماینده ویژه استاندار در امور ورزش

استاندار هرمزگان از لیگ دسته دوم در جریان موفقیت های باشگاه آیندگان است 



باشگاه آیندگان هرمزگان  الگو مناسب برای فوتسال استان است.
به گزارش صبح ساحل، نماینده ویژه استاندار هرمزگان در امور ورزش در نشست با مدیران و مربیان باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان از لیگ دسته دوم در جریان موفقیت های این تیم تا کنون بوده است و گام پایانی برای لیگ برتری شدن در کنار این مجموعه خواهیم بود.
محمد باقر کشفی افزود: تاکید استاندار هرمزگان بر حمایت از تیم های خصوصی و مردمی همچنان با انگیزه و قدرت ادامه دارد تا این باشگاه ها با دلگرمی هر چه تمام تر در عرصه های کشوری نام هرمزگان را سربلند کنند.
وی گفت: مجموعه آیندگان هرمزگان بخشی از دستاوردهای ارزشمند ورزش استان است که با دستور استاندار هرمزگان ضمن پاداش ویژه برای صعود به مرحله نهایی، تا لیگ برتری شدن این تیم را حمایت قاطع خواهیم کرد. کشفی بیان داشت: ساختار حرفه ای این مجموعه، نشان از تدبیر و مدیریت عالی در حوزه ورزش است که می توان الگوی مناسب برای فوتسال هرمزگان باشد. 
نماینده ویژه استاندار هرمزگان در امور ورزش در ادامه توجه به ورزش های آبی و ساحلی، بومی و محلی و روستایی از اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان نام برد و گفت: اولویت های نخست استاندار هرمزگان جامعه بانشاط همراه با برنامه و حمایت از ورزشکاران در سطح ملی ، آسیایی، جهانی و المپیک است.
محمد باقر کشفی افزود: حمایت استاندار  از ورزش هرمزگان بر حسب شاخص ارزیابی و جایگاه تیم ها و ورزشکاران در سطح ملی است تا شاهد انگیزه و شکوفایی جامعه ورزشی باشیم. 
در ادامه این نشست مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: این مجموعه با همراهی استاندار و مسئولان هرمزگانی برای لیگ برتری شدن با تمام وجود در مرحله نهایی حضور پیدا می کند. حمید رضایی افزود: دغدغه استاندار هرمزگان برای فوتبال و فوتسال قابل تقدیر و تحسین است که امیدواریم شاهد حضور هر دو رشته از هرمزگان در لیگ برتر کشور باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها