جریمه بیش از 9 هزار خودروی متخلف در ایام عید فطر در هرمزگان



استاندار هرمزگان از جریمه 9680 خودروی متخلف در ایام عید فطر در هرمزگان به دلیل تخطی از ممنوعیت‌های رفت و آمد، خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در  دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان افزایشی است، ضمن ابراز نگرانی از روند فعلی شیوع کرونا، خواستار افزایش میزان رعایت پروتکل ها از سوی شهروندان و اصناف شد و گفت: کاهش ترددهای غیر ضرروری و پرهیز از حضور در تجمع‌ها می‌تواند از ابتلای شهروندان به کرونا پیشگیری کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونای هندی و آفریقایی و دو فوتی ناشی از این بیماری در برخی مناطق استان، باید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به عدم رعایت ممنوعیت تردد درون شهری و برون شهری از سوی برخی شهروندان، گفت:  در ایام عید فطر، دوهزار و 680خودرو مشمول جریمه 200هزارتومانی و بیش از هفت هزار خودرو مشمول جریمه 500هزارتومانی شدند و در ستاد کرونا تأکید شد، پلیس با کسانی که محدودیت ها را رعایت نمی کنند برخورد شدید قانونی داشته باشد.

همتی به وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا در شهرستان های مختلف استان نیز اشاره کرد و افزود: شهرستان پارسیان قرمز، شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، رودان، بستک، خمیر، جاسک و قشم نارنجی و حاجی آباد، سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد هستند.

 

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها