12

مهر

1403


ورزشی

29 اردیبهشت 1400 18:53 0 کامنت
پاروزن ملی‌پوش هرمزگانی پس از کسب سهمیه پارالمپیک در کلاس v l 2  به بندرعباس بازگشت.
به گزارش صبح ساحل، اسلام جاهدی پاروزن هرمزگانی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده است عصر امروز چهارشنبه  در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات جانبازان و معلولان استان ، محمد باقر کشفی نماینده ویژه استاندار در امور ورزش، محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان ، مظفر خادمی معاون ورزشی استان،  جمشید ریئسی ریئس هیات قایقرانی ، پاسلار نایب ریئس هیات قایقرانی، حسن کامجو دبیر هیات جانبازان و معلولان ، پیشکسوتان و وورزشکاران قرار گرفت.
جاهدی در گفت و گو با صبح ساحل اظهار کرد: در مسابقات سال ۲۰۱۹ اختلافم با رقیبانم زیاد بود و در حدود هفت ثانیه بود. اما درسال ۲۰۲۱ این اختلاف به حدود یک ثانیه رسید که نشان از تمرین درهوای بیش از ۵۰  درجه بندرعباس است و همچنین برنامه های تمرینی خوبی که زیر نظر اقلیمی مربی خودم داشتم.  وی بیان کرد: از ریاست ومسئولان فدراسیون تشکر می کنم و کرونا موجب نشد که در برنامه فدراسیون برای قایقرانان مشکل ایجاد شود زیرا بخشی از تمرین ها ی ما به صورت مجازی و بخشی نیز باید درآب انجام می شد. جاهدی تصریح کرد : در مسابقات مجارستان این مهم به کمک فدراسیون محقق شد و من توانستم سهمیه توکیو را کسب کنم و بهترین قایقران آسیایی شدم.
ملی پوش قایقرانی پاراکانو گفت : کسب سهمیه من در تاریخ ورزش استان هرمزگان در پارالمپیک برای نخستین بار رقم خورده است و برای توکیو برنامه دارم.  وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئولان فدراسیون و استان هرمزگان گفت: برای رسیدن به موفقیت در پارالمپیک تلاش می کنم و می دانم بدون تلاش نمی توانم موفق شوم و همه باید کمک کنند تا این موفقیت به دست آورم.
 
دیدگاه ها (0)
img