12

مهر

1403


ورزشی

12 خرداد 1400 09:40 0 کامنت

سرمربی تیم آیندگان هرمزگان گفت: این تیم با هدف صعود به لیگ برتر فوتسال در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کرده و اطمینان دارم به این مهم دست خواهیم یافت.

    

به گزارش صبح ساحل ، هادی بزوال بعد از تساوی این تیم برابر فولاد زرند ابرانیان اظهار داشت: تیم آیندگان در دیدار با فولاد زرند در حالی به نتیجه مساوی سه سه دست یافت که بازیکنانم با کمی دقت بیشتر می توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند.
وی افزود:  دوتیم یک بازی جذاب و زیبایی را  به نمایش گداشتند و در این دیدار تیم هر بار که از حریف عقب می افتادیم  با تلاش مضاعف گل خورده را جبران می کردیم و تیم حریف تنها از ضد حملات خود  بیشترین استفاده را برد و از همین حربه به گل می رسید.
هادی  بزوال بیان داشت : در مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال با تیم های مدعی و سر سختی روبرو هستیم و همه برای صعود به لیگ برتر می جنگند وما هم برای همین هدف و صعود به لیگ برتر فوتسال می جنگیم و مصمم هستیم که با پشتوانه مدیر عامل تیم و مسئولان ورزش ومردم ورزش دوست استان این راه سخت و دشوار را  با صعود به لیگ برتر طی خواهیم کرد.
سرمربی تیم آیندگان در عین حال از بازی بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: آن ها در مقابل تیمی بازی می کردند که از نظر امکانات در سطح خوبی هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند.

 

هدف ما صعود به لیگ برتر فوتسال کشور است

  
وی همچنین با اشاره به بازی بعدی تیم آیندگان مقابل پاس تهران گفت: حریف تهرانی از جمله تیم های مدعی وسخت کوش این گروه است که بازیکنان آن ها در زمین خوب بازی می کنند و جزو نفرات حرفه ای هستند اما با این حال تیم ما برای پیروزی به مصاف حریف خواهد رفت.
بزوال در پایان و با بیان اینکه هدف تیم آیندگان صعود به لیگ برتر است گفت: اگر غیر از این باشد حضور ما در بازی ها بی فایده است، ما تلاش می کنیم که  بتوانیم به سطح اول فوتسال کشور صعود کنیم و ثابت کنیم که جوانان هرمزگان شایسته لیگ برتر هستند.
مربی تیم فولاد زرند ایرانیان :
بازی با آیندگان  سخت ونفس گیربود
سرمربی تیم فولاد زرند گفت :  یکی از دیدارهای بسیار سخت تیم ما،  بازی با تیم آیندگان هرمزگان بود.
ایمان عبدالهی بیان کرد: تیم ما روی عدم تمرکز منطقه دفاعی خود نتوانست از گل های زده حفاظت کند و به همین خاطر تیم حریف به جبران گل های خورده خود می پرداخت. وی افزود: در بازی با تیم آیندگان شاگردانم بادل وجان بازی کردند و بازی سخت ونفس گیری را پشت سر گذاشتند.  سرمربی تیم فولاد زرند ایرانیان ادامه داد: برگ برنده برای رسیدن به لیگ برتربا تیم هایی است که بازیکنان بهتری در اختیار داشته باشند. عبدالهی با اشاره به بازی هفته دوم با تیم جندی شاهپور دزفول در زرند گفت : اشتباهات خودرا از این بازی پیدا کرده و با تمرین های بیشتر و روحیه مضاعف به دیدار حریف می رویم و امیدوارم با سعی وتلاش کادرفنی و همت شاگردانم سه امتیاز آن دیدار را ازآن خود کنیم.

دیدگاه ها (0)
img