لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 

شهرداری در خانه یک امتیاز گرفت 



شهرداری بندرعباس در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه به دیدار ایرنجوان بوشهر رفت.‌ 
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که در هفته گذشته مقابل تیم اسپاد در تهران و در ورزشگاه کشوری به تساوی دو دو دست یافت در هفته بیست و دوم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار تیم ایرانجوان بوشهر رفت. 
تا قبل از این دیدار شهرداری بندرعباس با ۲۴ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌ بندی و ایرانجوان بوشهر با  ۲۸ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه اول ایستاده بودند. شهرداری بندرعباس بازی را خیلی خوب شروع کرد و می توانست در نیمه نخست با پیروزی به رختکن برود. تیم بوشهری هم در نیمه اول دو موقعیت داشت اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.  در نیمه دوم شهرداری بندرعباس خیمه سنگینی روی دروازه ایرانجوان زد اما موقعیت ها با بی دقتی برای این تیم از دست رفت تا این که بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۶۵ رضا احمد شاهی برای ایرانجوان بوشهر گلزنی کرد تا تیم بوشهری از نارنجی پوشان شهرداری جلو بیفتد. 
شهرداری از حملات خود دست بر نداشت تا این روی یک سانتی که حبیب افرا در داخل محوطه جریمه ایرانجوان داشت مهدی سرداری فر بل ضربه سر گل مساوی را برای نارنجی پوشان شهرداری به ثمر رساند.  شهرداری در پنج دقیقه پایانی هم می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما این گونه نشد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. در این بازی برای شهرداری بندرعباس سامان فرجام، مهدی سرداری فر، حبیب افرا، پویا عزیز پور،علی حدادی فر، شایان عاشور پور، فواد نجاحی، علی خبر، جهانبخش خبر، هادی دهقانی و امیر قلم آرا با هدایت حسن اشجاری به میدان رفتند. لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها