13

مهر

1403


ورزشی

25 آذر 1392 10:16 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  با پایان یافتن هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور تغییری در صدر و قعر جدول ایجاد نشد و تیم های بالانشین با شکست حریفان، موقعیت خود را تحکیم بخشیدند.

تیم استقلال زرین قشم تنها نماینده هرمزگان دررقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگا ه های ایران در هفته نهم بازهم باخت تا علرغم این که مقابل حریفان خود خوب بازی می کند اما پیروز میدان نباشد.

تیم بسکتبال استقلال زرین قشم در هفته نهم در سالن تختی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان نتوانست از پس این حریف نام آشنا برآید.در این دیدار در کوارتر نخست دو تیم نزدیک به هم پیش رفتند تا جایی که هر پرتاب تیم ذوب آهن را بازیکنان استقلال زرین قشم پاسخ دادند و در پایان این کوارتر تیم میهمان با نتیجه 13 بر 12 به پیروزی رسید .

در کوارتر دوم این تیم استقلال زرین قشم بود که با حمایت هوادارانش سوار بر بازی شده و با درخشش رضا هنگام پور توانست علاوه بر جبران امتیاز عقب مانده با نتیجه 19 بر 14 این کوارتر را به نفع خود پایان رساند و این روند در کوارتر سوم هم جریان داشت و بازیکنان استقلال به خوبی از پس تیم میهمان برآمده و در پایان کوارتر سوم 18 بر 17 استقلالی ها به دنبال پیروزی برابر ذوب آهن بودند اما کوارتر پایانی این بازی بازیکنان باتجربه ذوب آهن از جمله ایمان زندی با پرتاب های سه امتیازی خود جریان بازی را تغییر دادند و تلاش های بازیکنان استقلال زرین قشم هم بی نتیجه ماند تا در پایان بازی تیم ذوب آهن با نتیجه 69 بر 65 از پس تیم استقلال زرین قشم  برآید.

د ر سایر دیدارهای هفته نهم تیم دانشگاه آزاد میزبان فولاد ماهان اصفهان بود که توانست 62بر40 این تیم را شکست دهد.تيم مهرام در ماهشهر ميهمان تيم صنايع پتروشيمي بود.مهرامي ها در اين بازي نيز با غلبه بر ميزبان خود موفق به حفظ صدرنشيني خود در پايان هفته نهم رقابت ها شدند.

در گرگان تیم شهرداری این شهر در رقابتی زیبا و نزدیک با تیم پتروشیمی بندر امام با آن که نتیجه بازی را 78بر75 به مدافع عنوان قهرمانی واگذار نمود اما هواداران خود را راضی به خانه های خود فرستاد.

در دومین بازی انجام شده در سالن آزادی تهران تیم نیروی زمینی پس از آن که نیمه اول مسابقه را با پیروزی به پایان رساند اما در نیمه دوم بازیکنان  همیاری زنجان موفق شدند امتیازات عقبافتاده را جبران نمایند و در پایان نتیجه نهایی را به سود خود تغییر دهند. با این پیروزی تیم همیاری با 13 امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی این هفته تیم فولاد هفت الماس قزوین میزبان تیم افرا تهران بود. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود از همین رو دو تیم از ابتدا بازی درگیرانه و شانه به شانه ای را به نمایش در آوردند که حاصل آن تساوی در امتیاز 53 در پایان وقت قانونی بود. با شروع وقت اضافه تیم فولاد هفت الماس قزوین با استفاده بهتر از موقعیت ها موفق شد با نتیحه 77بر60 مهمان خود راشکست داده و سومین پیروزی خود در مسابقات را جشن بگیرد.

 

دیدگاه ها (0)
img