استاندار هرمزگان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی کشوراست


نویسنده: صبح ساحل

فرآیند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا روز جمعه، ۲۸ خردادماه، ساعت هفت صبح هم‌زمان با سراسر کشور در یک هزار و 556 شعبه اخذ رای در هرمزگان آغاز شد.

    

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی، استاندار هرمزگان صبح روز جمعه با حضور در مسجد قدس بندرعباس ضمن تشکر از مردم عزیز و جوانان پرشور هرمزگان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مردم هرمزگان حتی دقایقی قبل از شروع فرایند اخذ رای در شعب رای‌گیری حضور پیدا کردند گفت: مردم هرمزگان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و دشمن‌شکن آماده هستند.
همتی ضمن تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی مردم برای پیشگیری از بیماری کرونا یادآور شد: اقداماتی همچون ضد عفونی محل های اخذ رای و تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک انجام می شود تا مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره حضوری با شکوه در انتخابات داشته‌اند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است؛ بنابراین همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.
 استاندار هرمزگان در ادامه عنوان کرد: باید قدردان این زنان، مردان و جوانان پرشور باشیم که مانند موج‌های خروشان خلیج فارس و دریای عمان پای صندوق‌های رای حضور به هم رسانیدند.
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی کشوراست
  
شایان ذکر است که رأی‌گیری از ساعت هفت صبح تا دو شب ادامه خواهد داشت.
هرمزگان دارای ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۹۴۰ نفر را زنان تشکیل هستند.
هم‌چنین یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در سال ۹۲ در هرمزگان بودند که ۷۷.۲ دهم درصد آنان در انتخابات آن سال مشارکت کردند و در سال ۹۶ هم یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرابط شرکت در انتخابات بودند که ۷۸.۶۹ صدم درصد آنان در انتخابات شرکت کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها