فوت 9 بیمار کرونایی در هرمزگان؛ محموله جدید واکسن وارد استان شد



امروز سی و یکم خردادماه، ۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۰۰ نفر رسید.

      

به گزارش صبح ساحل، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت ۲۰ شبکه خلیج فارس گفت: جان باختگان هشت خانم و یک آقا در محدوده سنی ۵۸ تا ۶۷ سال از بندرعباس، میناب، بستک، جاسک، قشم و رودان بودند.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود: در شبانه روز گذشته ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۷۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از مجموع بستری ها، ۸۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

دکتر نوروزیان گفت: محموله جدید سهمیه واکسن استان، امشب وارد استان شد و با توزیع شهرستانی این واکسن ها، از فردا در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای هفتاد سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می‌شود، البته این افراد باید منتظر باشند تا از مرکز بهداشت زمان تزریق نوبت دوم واکسن به آن‌ها اطلاع داده شود و بدون دریافت پیامک یا تماس از مرکز بهداشت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.
نوروزیان افزود: واکسیناسیون سالمندان جامانده در مرحله قبل و افراد زیر هفتاد سال نیز بزودی در استان آغاز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها