12

مهر

1403


ورزشی

02 تیر 1400 09:27 0 کامنت
تیم آیندگان هرمزگان برای صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تنها نیاز به شش امتیاز دارد.
به گزارش صبح ساحل، تیم‌ فوتسال آیندگان که در بازی چهارم خودش در مرحله نهایی رقابت های لیگ‌ دسته اول به یک پیروزی دلنشین مقابل فولاد زرند دست یافت اکنون با حمایت همه جانبه مسوولان صعودش به لیگ برتر غیر ممکن نیست و می توانیم یک بار دیگر شاهد یک‌ تیم از هرمزگان در رقابت های لیگ برتر کشور باشیم.
بازیکنان ، کادر فنی و مسوولان باشگاه آیندگان در رقابت های لیگ دسته دوم و مرحله اول لیگ دسته اول نشان داند که می توانند در شرایط سخت بهترین نتایج را بگیرند و دل هوادران و مردم هرمزگان را شاد کنند.
در بازی آیندگان مقابل تیم  فولاد زرند ایرانیان کرمان آن هم در خانه حریف کمتر هواداری فکرش را می کرد که آیندگان پس از آن شکست بد مقابل تبار باطری دزفول بتواند میزبان خودش را شکست دهد اما همگان دیدیم که بازیکنان هرمزگانی با تعصب خاص خودشان این کار را انجام دادند و به پیروزی دلنشین دست یافتند تا امیدواری آن ها برای صعود به لیگ برتر بیشتر شود.
تنها نماینده هرمزگان در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور برای رسیدن به لیگ برتر تنها نیاز به شش امتیاز دارد. شش امتیازی که به دست آوردن آن  واقعا سخت است اما با کمی حمایت و دادن انگیزه می توان به آن دست یافت. این حرف تکراری است اما باید آن را دوباره تکرار کنیم که تیم آیندگان هرمزگان برای رسیدن به این مرحله دست کدایی پیش هیچ مسوولی دراز نکرد بلکه خود مسوولان بعد از این که دیدند آیندگان چگونه موفق عمل می کنند شروع به قول حمایت از این تیم را دادند که متاسفانه تاکنون  آن قول ها را عملی نکرده اند. اکنون که این تیم می تواند با صعود به لیگ برتر یک بار دیگر هرمزگان را صاحب یک تیم لیگ برتری فوتسال بکند  لازم است که همه مسوولان دست به دست هم دهند و به حمایت از این تیم بیایند.
مسوولانی که قول و عده داده بودند اکنون وقت آن رسیده که به وعده های خودشان عمل کنند.
ای کاش به جای جلسات پی درپی برای خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی فوتبال ، مسوولان عزیز تنها یک بار برای حمایت از آیندگان و صعود این تیم به لیگ برتر جلسه بگذارند. یقینا لذتی که یک تیم با تلاش خودش برای رسیدن به بالاترین رده مسابقات کشور دارد، بسیار 
شیرین تر از این است که امتیاز یک تیم لیگ یکی را بخرید. امتیازی که معلوم نیست بعد از خریدنش چه برنامه های برای آن دارید.
این که می خواهید پول میلیاردی بدهید و به گفته خودتان شور ونشاط را بین جوانان هرمزگانی برپا کنید بد نیست اما شیرین تر آن است که از نماینده استان  هم حمایت شود آن وقت می بینید که چقدر کار بزرگی انجام داده اید. در این مدت که کار ماندگاری از سوی مسوولان برای ورزش ندیده ایم اما امیدوارم که در پایان این دولت یک کار ارزشمند برای ورزش استان انجام دهید و خاطره خوبی از خودتان در بین ورزشکاران به یادگار بگذارید.
هواداران هرمزگانی برای صعود آیندگان به لیگ برتر فوتسال امیدوار هستند و انتظار دارند این تیم با حمایت مسئولان به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.شک نکنید که صعود آیندگان به لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور زمینه شادابی و نشاط مردم استان هرمزگان را فراهم می‌کند نه این که تمام توان خودمان را گذاشته ایم که امتیاز یک تیم لیگ یکی در فوتبال بخریم.
دیدگاه ها (0)
img