13

مهر

1403


ورزشی

08 دی 1392 08:15 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - تیم های میزان مشهد، شهرداری ارومیه، باریج اسانس کاشان، کاله مازندران، نوین کشاورز و پیکان تهران درهفته یازدهم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با انجام شش دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز پیگیری شد.دراين هفته آلومينيوم المهدي هرمزگان در اروميه به ديدار شهرداري اين شهر رفت ودرپايان با نتيجه سه بريك مغلوب شد.

شاگردان ناصر شهنازي در اين ديدار تنها در ست اول خوب ظاهر شدند و بدترين ست را هم در ست چهارم از خودبه نمايش گذاشتند .

 ارومیه با شکست المهدی از بحران خارج شد

تیم والیبال شهرداری ارومیه که به دلیل چهار شکست متوالی با بحران روبرو شده بود، در برابر نماینده بندرعباس به پیروزی رسید. تیم های شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک به پیروزی رسید.شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی در ست نخست این بازی 25 بر 23 به پیروزی رسیدند و در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 20 در برابر میزبان خود مغلوب شدند.

شهرداری ارومیه در این بازی با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، سید عباسی، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده و امیر برزگری آغاز کرد و برای تیم آلومینیوم نیز صفایی، سال افزون، رمضانی، ادریس دانشفر، حسن پور، یاشار شاهینی به میدان آمدند.این بازی تنها دو هزار تماشاگر داشت و علت آن نیز سردی هوا و چهار شکست متوالی شهرداری در هفته های اخیر بود.سعید درخشنده نظارت بر این بازی را عهده دار بود و حمید راهجردیان و محمد عشق دوست داوران اول ودوم این بازی بودند.لازم به ذکر است یداله کارگر پیشه که پیش از این مدیر فنی ارومیه بود با رفتن ابراهیم وطن پرست،  در این بازی به عنوان سرمربی این تیم بر روی نیمکت نشست.

  پیکان چهارمین شکست متین را رقم زد

تیم والیبال پیکان در ورامین و در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال چهارمین شکست متین را رقم زد تا باریج اسانس قهرمانی در نیم فصل را یک هفته مانده به پایان مسابقات جشن بگیرد. در مهم ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال تیم متین ورامین که هفته گذشته صدرنشینی لیگ برتر را از دست داد بود، در خانه خود در سالن شهید گل عباسی ورامین سه بر یک مغلوب پیکان شد تا چهارمین ناکامی خود را تجربه کرده باشد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در ست نخست این بازی 25 بر 22 مغلوب متین شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 22 در برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند تا اختلاف امتیازهای خود با متین را به یک برسانند.در این بازی سرمربی ایتالیایی متین ورامین با تغییرات زیادی سعی کرد تا بازی را در دست بگیرد ولی متینی ها که  با مشکل دریافت روبرو بودند به مهم دست نیافتند.از حاشیه های این دیدار دریافت کارت قرمز توسط سعید معروف در ست سوم به علت اعتراض و توهین به داور خط و دریافت کارت زرد توسط محمد موسوی به علت اعتراض به داور اول بود.ابراهیم فیروزی و کیوان عابد زاده داوران اول ودوم این دیدار بودند و محمود حداد نیز نظارت بر بازی را بر عهده داشت.

  باریج اسانس  قهرمان نیم فصل شد

تیم والیبال باریج اسانس کاشان با شکست بازرگانی جواهری گنبد همچنان در صدر لیگ برتر والیبال ماند و قهرمان نیم فصل شد. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان که در هفته دهم صدرنشین لیگ برتر شدند، در این هفته در سالن کتابچی کاشان میزبان جواهری گنبد بودند.آنان در ست سوم این دیدار 25 بر 23 مغلوب بازرگانی جواهری گنبد شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 20 شاگردان بای محمد دوج را از پیش رو برداشتند تا با هشت پیروزی و دو شکست و 24 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال باقی بمانند.بیش از یک هزار و 200 نفر بازی دو تیم باریج اسانس و جواهری را در سالن کتابچی کاشان تماشا کردند.امیر غفور از بهترین بازیکنان این بازی بود و مهدی مهدوی نیز که در ست چهارم به میدان آمد، عملکرد مورد قبولی داشت.باریج اسانس کاشان با توجه به شکست متین ورامین مقابل پیکان بدون در نظر گرفتن مسابقات هفته پنجم (معوقه) قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت های لیگ برتر شد.

  میزان با شکست تبریز به رتبه دوم آمد

تیم والیبال میزان مشهد با شکست شهرداری تبریز در خانه حریف امتیازهای خود را به عدد 20 رساند و به جایگاه دوم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد. شصت و ششمین مسابقه لیگ برتر والیبال سال جاری  در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد و شهرداری این شهر میزبان میزان مشهد بود.شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان مشهد در این دیدار در یک ساعت 49 دقیقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا در یک هفته مانده با پایان این رقابت ها پیروزی شیرینی کسب کرده باشند.شهرداری تبریز تنها در ست دوم 25 بر 18 به پیروزی رسید و در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شد.هزار و 200 تماشاگر تبریزی در ست دوم این بازی شاهد سرویس های بسیار خوبی از سوی دو تیم بودند. در ست های دیگر برتری تیم میزان کاملا مشهود بود. محمد طاهر وادی نمایش خوبی برای تیم میزان مشهد داشت .نظارت بر این دیدار را محمد حسن خوشدل بر عهده داشت و قضاوت بازی را نیز اصغر حاج کاظمی و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول ودوم بر عهده داشتند.

 نوین  شکست دیگری را به سایپای تحمیل کرد 

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال هشتمین شکست سایپای البرز را به این تیم تحمیل کرد.

تیم های نوین کشاورز و سایپا در دومین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران با یکدیگر روبرو شدند که این بازی یک ساعت و 31 دقیقه به طول انجامید.

سایپا در این دیدار برای شکست حریف تلاش زیادی کرد و رقابت پایاپایی را با شاگردان مسعود آرمات انجام داد اما در نهایت سه بر دو مغلوب میزبان شد.در این دیدار شاگردان  فرهاد نفر زاده سرمربی سایپا در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 22 و 15 بر 9 مغلوب میزبان خود شدند.آرمین رنجبر بازیکن شماره 17 سایپا در این بازی از محمد شاهمیری کارت زرد دریافت کرد.بهمن جهاندیده از نوین کشاورز و سعید جواهری توانا از تیم سایپا شاخص ترین بازیکنان این دیدار بودند.

  کاله برد ولی پنجم ماند

تیم والیبال کاله مازنداران در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در یک بازی که دو بار به دلیل قطع برق، متوقف شد، در برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید. کاله مازندران در طولانی ترین بازی هفته یازدهم در سالن رسول اکرم (ص) آمل میزبان شهرداری زاهدان بود که این بازی با 31 دقیقه قطع برق در قسمت هایی از سالن در دو مرحله 15 و 16 دقیقه ای، به مدت دو ساعت 55 دقیقه طول کشید. بازیکنان تیم زاهدان با هدایت حمید موحدی در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 16 میزبان خود را شکست دادند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 26 بر 24 و 15 بر 9 در برابر کاله مغلوب شدند.کاله با کسب دو امتیاز این بازی 16 امتیازه شد و در همان رتبه پنجمی قبل از بازی ماند و شهرداری زاهدان نیز با 12 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

  در این بازی دو کارت زرد نیز نصیب بازیکنان کاله و شهرداری زاهدان شد که رضا قرار از کاله و صالحی از شهرداری زاهدان آن ها را دریافت کردند. حسین پورکاشیان و مسعود ذوقی نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دو تیم را بر عهده داشتند.

بدین ترتیب تیم های باریج اسانس، میزان مشهد، متین ورامین، پیکان و کاله مازندران در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند و شهرداری تبریز به لطف تعداد برد بیشتر نسبت به شهرداری ارومیه در رده ششم جای گرفت. نوین کشاورز سیزدهم شد و بازرگانی جواهری گنبد به علت معدل ست بهتر بالاتر از شهرداری زهدان در رده نهم ایستاد و آلومینیوم المهدی بندرعباس و سایپا نیز به ترتیب یازدهم و دوازدهم شدند.

دیدگاه ها (0)
img