پارک آبی بندرعباس تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد



استاندار هرمزگان از بهره برداری از پارک آبی بندرعباس با دارا بودن ۲۶ هزار متر مربع مساحت و ۱۸ هزار متر مربع زیر بنای ساختمانی ظرفیت پذیرش روزانه سه هزارنفر تا سه ماه آینده خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی صبح امروز (۲۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید و بررسی آخرین وضعیت ساخت پارک آبی بندرعباس، افزود: پارک آبی بندرعباس با دارا بودن ۲۶ هزار متر مربع مساحت و ۱۸ هزار متر مربع زیر بنای ساختمانی ظرفیت پذیرش روزانه سه هزارنفر را دارد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری کل پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان است و تاکنون دراین پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان به عنوان سهم آورده سرمایه گذار و منابعی که از محل تسهیلات بانکی تزریق به پروژه تخصیص پیدا کرده هزینه شده است، اظهار کرد: این پارک آبی و مجموعه تفریحی شامل رودخانه آرام، رودخانه خروشان، دریاچه کودکان، سرسره با ارتفاع بین ۱۴ تا ۲۱ متر، کافی شاپ روباز و مسقف، غار نمک و پارکینگ به وسعت ۸ هزار مترمربع در شرق بندرعباس در حال احداث است.

همتی ادامه داد: براساس گزارشی که سرمایه گذار ارائه کرد این مجموعه تفریحی و گردشگری ظرف سه ماه دیگر و با نظارت های منظم حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل گردشگری، آماده بهره برداری خواهد شد.

استاندار هرمزگان در پایان عنوان کرد: طی این بازدید مشکل رمپ ورودی و خروجی و تأمین سوخت این مجموعه گردشگری نیز مطرح و مقرر شد پیگیری لازم از سوی معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها