معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از محورهای مواصلاتی غرب هرمزگان بازدید کرد



معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که جهت ارزیابی پروژه های در دست اقدام غرب استان هرمزگان به جنوب کشور سفر کرده بود، از محورهای مواصلاتی شهرستان های غرب استان بازدید به عمل آورد.

  

به گزارش صبح ساحل، رضا اکبری ضمن رضایت مندی از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور در محور بستک_بندرلنگه، ضمن بازدید از پل روستای کوه خرد در محور مذکور، دستورات لازم را به منظور تسریع در اتمام و بهره برداری آن صادر نمود.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات جاده‌ای گفت: پروژه‌های متعددی در غرب استان هرمزگان در حال اجرا می باشد که با بهره برداری از آن ها در آینده شاهد افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و هموطنان عزیز در این مناطق خواهیم بود.

اکبری تونل در حال ساخت محور بستک_لار را یکی از پروژه‌های مهم در دست اقدام برشمرد وگفت: یکی از دلایل اهمیت این تونل اتصال استان فارس به غرب هرمزگان می باشد.

  

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از محورهای مواصلاتی غرب هرمزگان بازدید کرد

  

گفتنی است در این بازدید که یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی استان نیز حضور داشتند، علاوه بر بازدید از پل در حال اجرای ورودی روستای هنگوئیه واقع در محور جناح کمشک شهرستان بستک، از پل های در حال احداث دژگان واقع در محور قدیم بندرلنگه بندرعباس و پل بندر چارک و همچنین پل در محور ارمک_باوردان که بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه تخریب شده بود نیز بازدید به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها