با حضور استاندار هرمزگان انجام شد:

تجلیل از ملی پوش والیبال هرمزگانی



تجلیل از ابوالحسن خاکی‌زاده والیبالیست هرمزگانی و قهرمان مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا و تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال و فوتسال کشور در محل استانداری هرمزگان برگزار شد‌.

  

به گزارش صبح ساحل، آئین تجلیل از ابوالحسن خاکی‌زاده والیبالیست هرمزگانی و قهرمان مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا و تیم های شرکت کننده در رقابت های فوتبال و فوتسال کشور  با حضور استاندار هرمزگان ، آشوری و مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  امیاری مدیرکل ورزش و جوانان،  کشفی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، ابوالحسن خاکی‌زاده ملی پوش والیبال هرمزگان ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  عبدالرئوف بستگانی رئیس هیات والیبال هرمزگان، حامد رضوانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس،  اسماعیل سالفی موسس باشگاه خلیج فارس میناب،  هادی بزوال سرمربی تیم فوتسال باشگاه آیندگان ، محمد زاهدی رئیس هیات فوتبال رودان و محمد کارگران مسوول ورزش شرکت فولاد هرمزگان در محل سالن کنفرانس استانداری هرمزگان برگزار شد‌.

  

تجلیل از ملی پوش والیبال هرمزگانی

   

در این مراسم ابتدا محمد باقر کشفی گزارشی از شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان ارائه نمود و گفت: هدف این باشگاه شرکت تنها باشگاه داری در لیگ یک و یا فوتبال نیست و طبق اساسنامه این شرکت ۴۲ مورد بند داریم که بکی از آن ها تجلیل از ورزشکاران و تیم های  موفق هرمزگانی در مسابقات کشوری و ملی است که امروز از ابوالحسن خاکی‌زاده والیبالیست هرمزگانی که موفق شده است دو عنوان قهرمانی در والیبال ساحلی آسیا کسب کند و تیم های که موفق شده اند در لیگ های دسته اول، دوم و سوم فوتبال کشور که پیروزی‌های خوبی در سطح کشور داشته اند تجلیل شد.
وی بیان داشت : با حمایت استاندار و سهامداران این شرکت یقینا کارهای بزرگ تری از این شرکت خواهیم دید.
محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان هم گفت: ورزش استان از استعداد های زیادی برخوردار است و نام هرمزگان به واسطه این ورزشکاران در سطح جهان زبانزد همه شده است. وی بیان داشت: حمایت های استاندار و نمایندگان مجلس همیشه شامل حال ورزش و ورزشکاران استان بوده است و امیدوارم با این حمایت ها ورزش هرمزگان به سر منزل واقعی خودش برسد.
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت هرمزگان بالا و کم نظیر است و ورزشکاران نشان داده اند که این موضوع به واقع صحت دارد. وی بیان داشت: تجلیل از مقام آوران بین المللی و کشوری امری ستودنی است و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس همواره پشتیبان ورزشکاران بوده و خواهد بود.‌
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:  اراده مسئولان استان هرمزگان برداشتن گام های بلند برای توسعه در رشته های مختلف ورزشی است و ما هم به عنوان نماینده مردم در کنار آن ها هستیم.‌
محمد آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :  اقدام استاندار هرمزگان در تجلیل از جامعه ورزش امری ستودنی است و یکی از کارهای مهم و اساسی که خلا جدی داشت همین تقدیر از برترین های ورزش بود که امروز شاهد آن هستیم و یقینا این کار ادامه دار خواهد بود. وی اظهار داشت: تجلیل از هر مقام آوری امری ضروری و ارزشمند است و استمرار این حرکت به شناخت و تجلیل استعدادهای برتر در عرصه ورزش خواهد پرداخت.  فریدون همتی استاندار هرمزگان هم گفت: 
ورزشکاران هرمزگانی با حداقل امکانات همواره موفق و درخشان ظاهر شدند و  ابوالحسن خاکی زاده نشان داد جوانان هرمزگانی می تواند با اندکی توجه در عرصه های بین المللی پرچم هرمزگان را به اهتزاز درآورد.
وی بیان داشت: ورزش استان نیاز به ساماندهی و حمایت بیشتری دارد و این کار را بنده تا زمانی که در این استان هستم انجام خواهم داد. ابوالحسن خاکی زاده امروز نماینده به حق ورزشکاران استان هرمزگان در میادین بین المللی بود و تجلیل از این ورزشکار پیامی است برای سایر ورزشکاران که با موفقیت شان به طور حتم حمایت مسئولان استان را پشت سر خود دارند. استاندار هرمزگان بیان داشت: در چند سال اخیر به سرعت در بحث توسعه زیرساخت ها گام برداشتیم و سرعت خوبی در بحث توسعه زیرساخت ها به ویژه در مناطق توسعه نیافته صورت گرفت‌ه است. وی گفت: در گذشته حمایت هایی از تیم آذرخش شد اما شیوه کمک باید اصلاح می شد چون 
به جایی رسیده بودیم که هیچ بنگاه اقتصادی حاضر به حضور در ورزش حرفه ای نبود و همه نگاه ها و درخواست ها در هر زمینه ای به سمت بنگاه های اقتصادی در هرمزگان است . همتی بیان داشت:  کشفی فردی توانمند، ورزشی و با برنامه است و نمی شود با تمام جامعه ورزش صحبت و مشورت کرد زیرا شدنی نیست. 
 
  
تجلیل از ملی پوش والیبال هرمزگانی
    
استاندار هرمزگان در بحث خرید امتیاز تیم هوادار هم‌گفت: همین مشورت ها و تعلل ها سبب از دست رفتن امتیاز لیگ برتری هوادار از هرمزگان شد و این عدم خرید برای استان هرمزگان بد بود و دیگر امروز نباید آن اشتباه را انجام دهیم و باید با قدرت پیش برویم تا با خرید امتیاز تیم لیگ یکی هم جوانان هرمزگانی و هم زیر ساخت ها توسعه یابد و خرید امتیاز تیم لیگ یکی منافع آن بیشتر از معایبش است. استاندار هرمزگان بیان داشت: به دنبال تثبیت پشتیبانی صنایع سهامدار با محوریت یکی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان از این باشگاه هستیم تا در سال های آینده به مشکل نخوریم و انتظارمان از مردم و فعالین ورزش همراهی و حمایت است. انتظارمان از نخبگان و هیات های ورزشی ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده و شدنی است و به طور حتم از این نظرات استفاده می کنیم. 
وی گفت: در یک ارزیابی و در توانمان به تیم های گروهی در سطح کشور و ورزشکاران موفق در میادین بین المللی از استان هرمزگان حمایت خواهیم کردو نباید باشگاه های شخصی انتظار داشته باشند که تمامی هزینه های آن را شرکت صنایع پشتیبان بدهد بلکه به نوعی دیگر حمایت خواهیم کرد که این باشگاه ها دلگرم شوند.  شرکت صنایع پشتیبان با معیار و اصول مشخص در ورزش ورود می کند
و به طور حتم هر حمایت و تجلیلی براساس شاخص هاست که به همگان ارائه خواهد شد و براساس یک اصول پایه ریزی خواهیم کرد‌‌. همتی اظهار داشت: به تیم های فوتبال حاضر در لیگ های کشوری نیز براساس پیروزی هایشان در فصل گذشته پاداشی در نظر گرفته ایم  که به ابوالحسن خاکی زاده ۳۵ میلیون تومان،  به باشگاه شهرداری بندرعباس ۱۱۰ میلیون تومان به باشگاه آیندگان ۸۵ میلیون تومان و به باشگاه خلیج‌فارس  میناب هم ۷۰ میلیون تومان به باشگاه خلیج فارس میناب پرداخت شد و  هدف ما رسیدن این پاداش به کادرفنی و بازیکنان تیم ها جهت افزایش انگیزه بازیکنان است . 
وی گفت: باید شهرداری ها از تیم های حاضر در لیگ کشوری  حمایت کنند و این موضوع را به طور حتم مصوب و پیگیری می کنم و  انتظار داریم جریان رسانه ای امیدوار کننده ای از امروز شکل بگیرد و این نهال شکل گرفته را آبیاری کرده و در سال های آینده به درختی تنومند تبدیل کنیم . استاندار هرمزگان بیان داشت : باید نام هرمزگان در صدر اخبار ورزش کشور باشد و در ورزش  کشور به جایگاه اصلی اش برسد. استاندار هرمزگان با بیان اینکه تاسیسات ورزشی استان هرمزگان فرسوده شده است و با وزیر ورزش و جوانان صحبت کرده ام و قرار بر آن شد هر یک از مجموعه های ورزشی را به یکی از صنایع واگذار تا مرمت و بهسازی مجموعه ها با سرعت شکل بگیرد و وضعیت مجموعه ورزشی خلیج فارس، تختی، حجاب و هفت تیر و شهرستان ها بهبود یابد .
  
تجلیل از ملی پوش والیبال هرمزگانی
    
وی گفت: قصد داریم ندامتگاه و زمین تربیت بندرعباس را خریداری کنیم و به مجموعه ورزشگاه خلیج فارس اضافه شود و  این اقدام سبب توسعه مجموعه خلیج فارس چه از لحاظ چمن چه اسکان در سطح میزبانی اردوی تیم های ملی در جام جهانی قطر ایجاد شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها