ارائه استارت‌ آپ‌های برگزیده در مراسم برگزاری «رویداد استارت آپ دمو» در بندرعباس



رویداد استارت‌ آپ‌ دمو در راستای ایجاد ترویج کار آفرینی و شناخت استعدادها و کارگاه‌های برتر وسرمایه‌گذاری در این حوزه در استان است.

به گزارش صبح ساحل، این رویداد با رویکرد ارائه ایده توسط شرکت کنندگان در طرح منش به جهت شناخت بهترین ایده برای سرمایه‌گذاری در استان برگزار شد. این نشست با حضور «محمودرضا امیاری»، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، «عامری»، معاون فرهنگی امور جوانان هرمزگان و «دلپسند»، رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان برگزار شد.

مظفر، «معاون مرکز رشد واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان» در این نشست که در روز سه‌شنبه ۱۲ مردادماه برگزار شد، گفت: این رویداد با رویکرد کارآفرینی اجتماعی و توسعه کسب‌وکار در استان و با حمایت از اداره ورزش و جوانان استان صورت گرفته است. این رویداد به طرحی به نام «طرح منش» که به‌منظور نوآوری و شتاب دهی به طرح‌های و ایده‌های جوانان خلاق در حوزه استارت‌آپ‌ فعالیت دارند. مظفر افزود: این طرح به‌منظور ترویج کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های برتر در سال ۱۳۸۹ بین ۵ استان برگزار شد اما در حال حاضر بیش از ۱۳ استان شاهد برگزاری این رویدادها هستند.

این طرح‌ها که در حوزه‌های فنون دریایی، گردشگری، شیلات، صنایع‌دستی، صنایع دریایی، در حال اجراست و ایده‌های برتری که در ارائه موفق عمل کنند وارد مرحله سرمایه‌گذاری می‌شوند. بحث کسب‌وکار به روش نوین یکی از کارهای مهمی است که در حال حاضر در استان هرمزگان در حال اجراست.

هدف از ایجاد چنین کارگاه‌هایی که با کمک وزارت ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی برگزار می‌شود شناخت استارت‌ آپ‌‌های برتر در سطح استان است.

گفتنی است که استان هرمزگان جز ۵ استانی است که سیاست‌گذاری‌های بحث کسب‌وکار موفق عمل کرده و یکی از استان‌های برتر در امر ایجاد و استقبال جوانان دیگر استان‌ها بوده و جا دارد تقدیر و تشکر نماییم.

   ارائه استارت‌ آپ‌های برگزیده در مراسم برگزاری «رویداد استارت آپ دمو» در بندرعباس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها