رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس 

باشگاه‌های که یک روزه اسم و رنگ عوض می‌کنند تکلیف خودشان را مشخص کنند



به عنوان زیر مجموعه هیات فوتبال هرمزگان و با هماهنگی با این هیات برنانه های هیات شهرستان را دنبال خواهیم کرد.
به گزارش صبح ساحل،  محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: طی جلسات متعددی که با رئیس هیات فوتبال استان و کمیته های مختلف هیات داشته ایم طبق تقویم ارائه شده هیات استات برنامه های هیات فوتبال شهرستان را پی خواهیم گرفت. وی بیان داشت: از این به بعد هیچ باشگاهی بدون تایید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس نه وارد مسابقات استانی و نه به مسابقات کشوری اعزام می شود. 
احمدی زاده گفت: باشگاه های که به صورت  قارچ گونه به وجود می آیند و یک روزه اسم و رنگ عوض می کنند تکلیف خودشان را مشخص کنند و  به زودی جلو فعالیت آن ها گرفته می شود تا با آینده و سرنوشت ورزشی نوجوانان و جوانان بازی نشود .  رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت: هر باشگاهی که مراحل قانونی وپروانه فعالیت وکمسیون ماده پنج داشته باشد بعد ازفعالیت درشهرستان بندرعباس درصورت قهرمانی یاخرید امتیاز به هیات فوتبال استان معرفی می شوند پس والدین توجه کنند فرزندان خود را به هر باشگاهی نبرند زیرا دچار عواقبی می شوند که در روحیه فرزندان آن ها تاثیر بدی خواهد گذاشت و تنها  این که این باشگاه در رقابت های کشوری و یا استانی هستند  تضمین کننده آینده ورزشی فرزندان شما را تضمین نمی کند و باید به پیشینه و سوابق باشگاه ها توجه شود.
محمد احمدی زاده گفت: تمام تلاش هیات فوتبال شهرستان بندرعباس سر و سامان دادن به وضعیت اسفبار فوتبال این شهر است و در ایجاد نظم و انضباط با هیچ کس و باشگاهی تعارف نداریم و در هر باشگاه هی بی نظمی ببنیم که به ضرر فوتبال فوتبال  شهرستان بندرعباس باشد با آن برخورد خواهیم کرد.
وی بیان داشت: اگر قرار است کاری برای فوتبال این شهر انجام دهیم همه باید در مسیر قانون حرکت کنیم و  ما آماده هستیم چنانچه ستاد کرونا و شرایط کنونی شهر این اجازه را به ما بدهد برنامه های ارائه شده توسط کمیته های مختلف مان را اجرا کنیم. 
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: تنها چیزی که فعلا باعث حرکت رو به جلو هیات فوتبال شده است بیماری کرونا است که امیدوارم هر چه زودتر از دست این بیماری راحت شویم. محمد احمدی زاده بیان داشت : گلایه ایی که فعلا  از باشگاه ها داریم عدم توجه به نامه های پیاپی هیات  فوتبال شهرستان در خصوص فصل نقل و انتقالات است و امیدوارم که باشگاه ها این موضوع را جدی بگیرند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: شرایط حاضر را درک می کنیم اما توقع داریم در تاریخ های تعیین شده جهت انجام کارهای اداری مراجعه کنند تا بتوانیم بدون مشکل روند اداری فوتبال را انجام دهیم . محمد احمدی زاده در پایان ضمن بیان این موضوع که به زودی فراخوان حضور تیم های بزرگسالان در مسابقات شهرستان اعلام خواهد شد از باشگاه های شهرستان هم خواست تا برای رشد بیشتر فوتبال در بندرعباس همکاری خوبی با هیات داشته باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها