تلاش ماموران از بندرعباس تا ایرانشهر:

جزییات رهایی گروگان 8 میلیاردی در هرمزگان



  صبح ساحل ، حوادث - مردی که  در بندرعباس توسط عده ای به گروگان گرفته شده بود در سیستان بلوچستان رهایی یافت. این افراد در قبال آزادی وی مبلغ 8 میلیارد ریال را درخواست نموده بودند اما با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی هرمزگان، نقشه شان بر آب شد و در ایرانشهر به تله افتادند.رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با تایید این  خبر گفت:به دنبال اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه همسرش توسط 5 نفر ربوده و گروگانگیران در قبال آزادی وی درخواست مبلغ 8 میلیارد ریال کرده اند، با توجه به حساسیت موضوع، بررسی آن به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. سرهنگ سید حسین اصلحی با بیان اینکه ماموران ضمن شناسایی منزل گروگانگیر در شهرستان "کهنوج" استان کرمان پس از اخذ نیابت قضایی به این شهر عزیمت کردند، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل نگهداری گروگان را در منزل یکی از گروگانگیران در شهرستان "ایرانشهر" استان سیستان و بلوچستان شناسایی و سریعا به محل اعزام شدند.

این مقام مسوول یادآور شد: ماموران پس از 9 روز پیگیری های مستمر موفق شدند هفته گذشته در یک عملیات ضربتی ضمن رهایی گروگان، 2 تن از گروگانگیران را دستگیر کنند.سرهنگ اصلحی با اشاره به اختلافات حساب ناشی از خرید و فروش موادمخدر به عنوان انگیزه این آدم ربایی، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی سایر متهمان موضوع دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

    دستگیری سارقان بعنف در هرمزگان

  رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری 3 تن از سارقان بعنف در بندرعباس خبر داد. به گفته سرهنگ اصلحی، در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف با استفاده از سلاح سرد از تعدادی کارگاه و متواری شدن سارقان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، 3 تن از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف و یک دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه وانت پیکان که در امر سرقت از آنها استفاده می شد توقیف گردید.سرهنگ "اصلحی" یادآور شد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی انجام شده ضمن اعتراف به 6 فقره سرقت بعنف از کارگاه های سطح شهر"بندرعباس" جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

 دستگیری قاچاقچیان دام

رئيس پليس آگاهي هرمزگان،کشف 161راس دام قاچاق در شهرستان "بندرعباس" را از دیگر عملکرد این پلیس خواند و گفت :ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان حین گشت زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به 4 دستگاه کامیونت ایسوزو حامل احشام مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروها 161 راس احشام قاچاق را کشف کردند، افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این احشام به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند.

سرهنگ اصلحی خاطرنشان کرد: در این ارتباط 4 نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها