مرگ دلخراش راننده جوان تریلی در محور بستک به لنگه



راننده یک دستگاه تریلی کمپرسی بر اثر واژگونی و‌ آتش سوزی خودرو جان سپرد.

       


به گزارش صبح ساحل، به گفته  جانشین فرماندهی پلیس راه هرمزگان ، این حادثه دلخراش در پنج کیلومتری روستای چاه مسلم ورودی گردنه گوچی به علت ناتوانی در کنترل خودرو در پیج  سرازیری جاده  توسط راننده حدود ۱۹ ساله رخ داده است . سرهنگ اسماعیل تنها در این مورد گفت :ساعت وقوع  این واژگونی و آتش سوزی  ۱۲ ظهر جمعه ۲۶ شهریورماه جاری بود.وی با بیان اینکه راننده گواهینامه نداشته تاکید کرد :  برای رانندگی وسایل نقلیه سنگین داشتن‌گواهینامه متناسب شرط اولیه می باشد وقانونگزار رانندگی بدون گواهینامه را جرم انگاری نموده وتایک میلیون تومان جریمه درنظر گرفته است...
به گفته سرهنگ تنها ، برابرباماده ۷۲۳قانون‌مجازات اسلامی هرکسی بدون‌گواهینامه رسمی اقدام به رانندگی و یا تصدی وسایل موتوری که مستلزم داشتن گواهینامه مخصوص است، بنماید و‌همچنین هر کس به موجب حکم دادگاه از رانندگی وسایل نقلیه موتوری ممنوع باشد به رانندگی وسائل مزبور مبادرت ورزد برای بار اول به حبس‌تعزیری تا دو ماه یا جزای نقدی تا یک میلیون ریال و یا هر دو مجازات و در صورت ارتکاب مجدد به دو ماه تا شش ماه حبس محکوم خواهد شد.
سرهنگ تنها گفت: جزای نقدی مندرج در این ماده به موجب مصوبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ هیات وزیران به ده (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) میلیون ریال تعدیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها