بیش از ۲ هزار و ۶۷۳ کیلوگرم انواع اقلام غیرمجاز در قشم معدوم سازی شد



مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۱ مورد به وزن بیش از ۲ هزار و ۶۷۳ کیلوگرم انواع اقلام تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز معدوم سازی شده اند.

           

به گزارش صبح ساحل، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: چهار هزار و ۲۷۲ بازرسی ستاد تنظیم بازار از اصناف و کسبه این منطقه به عمل آمده است. 

وی ادامه داد: در این بازدیدها ۵۰۰ مورد اخطاریه و ۷۷۱ مورد تذکر شفاهی به ثبت رسید و ۶۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری همچنین ۹۰ مورد گشت‌ها به صورت مشترک با ستاد تنظیم بازار انجام و ۱۱۱ مورد نیز به شکایات از اصناف رسیدگی شد.

به گفته امیری؛ نیروهای بازرسی این مدیریت در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با اصناف بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و اخطارها برخورد می‌کند که منجر به پلمب ۲۷ واحد متخلف نیز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

     

منبع:خبرآنلاین

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها