12

مهر

1403


ورزشی

30 بهمن 1392 08:50 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای سه نماینده هرمزگان دراین رقابت‌ها یک پیروزی یک شکست ویک تساوی به همراه داشت. دراین هفته آلومینیوم المهدی بندرعباس توانست اولین سه امتیاز خودش را با مجیدنامجو مطلق به دست بیاورد.  شهرداری بندرعباس درآبادان دست به کار بزرگی زد ویک امتیاز شیرین از صنعت نفت گرفت. البدربندرکنگ درخانه مسجدسلیمان با یک گل شکست خورد.

 اولین سه امتیاز با نامجو مطلق:

طلایی‌پوشان آلومینیوم المهدی برای بیرون آمدن از بحران چاره‌ای نداشتند که در وزشگاه خلیج‌فارس مهمان خود صنعت‌مس رفسنجان را شکست دهند. صنعت مس رفسنجان که با وینگووبگوویچ سرمربی سابق آلومینیوم المهدی تاکنون نتایج خوبی به دست آورده است دراین بازی هم به دنبال آن بود که سه امتیاز را ازآن خود کند. شرایط بد آلومینیوم وبازی ناهماهنگ این تیم در 45 دقیقه اول بازی باز هم نمایان بود.

دراین نیمه تلاش تیم مس و موفقیت‌های آن به مراتب بیشتر از آلومینیوم المهدی بود ولی دروازه هیچ یک از تیم‌ها دراین 45 دقیقه باز نشد. در 45 دقیقه دوم بازی مجید نامجومطلق سرمربی آلومینیوم از دقیقه 54 دست به ترکیب خود زد و سیدرضا چاوشی را از بازی بیرون کشیدوبه جای آن نقی نایبی را به میدان فرستاد تا شاید سرعت بازی برای طلایی‌پوشان بیشترشود. پس از ورود نایبی کمی آلومینیوم  روبه جلوتر بازی کرد و در دقیقه 64 با شوت زیبا جعفر بذری به اولین گل خودش دست یافت. این گل حکم مرگ وزندگی برای آلومینیوم داشت ومدافعان سعی زیادی داشتند که آن را حفظ نمایند. خطای داخلی محوطه جریمه در دقیقه 65 از سوی هادی دهقانی یک ضربه پنالتی برای صنعت مس داشت. مس می‌توانست با گل کردن این پنالتی تمام رشته‌های آلومینیوم را پنبه کند اما لوئیزفرناندو با هنرنمایی خودش اجازه نداد تا دروازه آلومینیوم باز شود و سه امتیاز دراختیار آلومینیوم باقی ماند. نامجو برای حفظ این سه امتیاز دوباره دست به ترکیب خودش زد و سیدعلی زندوی را به جای جعفر بذری و بابک پورغلامی را به جای رضا معقول فرستاد. از سوی دیگر تلاش وینگو وشاگردانش هم پس ازاین که نتوانستند پنالتی را گل کنند دیگر نتیجه‌ای نداشت واولین سه امتیاز طلایی‌پوشان با نامجو مطلق به دست آمد. طلایی‌پوشان دربازی هفته آینده در چهارهم اسفندماه دربی هرمزگان را با البدر بندرکنگ برگزار خواهد کرد.

 یک امتیاز شیرین برای نارنجی‌پوشان؛

نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس درادامه روند خوب بازی‌کردن خودشان درهفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه‌ تختی شهر آبادان به مصاف صنعت‌نفت آبادان رفتند وموفق شد یک امتیاز شیرین را ازاین بازی سخت به ارمغان بیاورند. بازی‌کردن درآبادان وشهرهای جنوبی برای تمامی تیم‌ها سخت است ولی شهرداری علیرغم فشاری که روی دروازه‌اش داشت اجازه نداد تا دروازه‌اش بازشود. درنیمه‌نخست نفت آبادان شرایط بهتری برای گلزنی داشت ولی تمامی آن‌ها به هدررفت. نیمه‌دوم شرایط برای دو تیم متعادل پیش رفت. دراین نیمه اگر هنرنمایی حسین آشنا دروازه‌بان صنعت‌نفت آبادان نبود دو بار دروازه این تیم توسط نارنجی‌پوشان شهرداری باز می‌شود .درپایان نود دقیقه دو تیم با تلاشی که داشتند نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند ویک امتیاز شیرین ودلچسب از آن شهرداری بندرعباس شد.

 البدرتنها نماینده شکست‌ خورده

البدربندرکنگ درهفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر صف‌آرایی کرد. دراین بازی البدربندرکنگ یک بار دروازه‌اش بازشد تا تنها نماینده شکست خورده هرمزگان دراین هفته لقب بگیرد. درنیمه اول این مسابقه بعد از دو حمله  نفت مسجدسلیمان روی دروازه البدربندرکنگ بازی آرام دنبال شد ودوتیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند. تنها حادثه این نیمه مصدومیت شدید منصور نامی باز یکن البدربندرکنگ بود که نتوانست بازی را ادامه دهد. با شروع نیمه دوم بازی سرد وبی‌برنامه‌از دو تیم شاهدبودیم اما رفته‌،رفته نفتی‌ها برای رسیدن به گل تلاش بیشتری از خود به نمایش گذاشتند ودر دقایق پایانی بازی بود که صادقی تعویض طلایی تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد دروازه البدربندرکنگ را بازکند. البدربندرکنگ با پذیرفتن این شکست شرایطش درجدول رده‌بندی بدتر شد و چاره‌ای ندارد برای ماندن دربازی‌های آینده سه امتیاز کامل بازی‌ها را ازآن خود کند. قرمزپوشان البدربندرکنگ درهفته بیست‌ویکم روز چهارم اسفندماه درخانه دربی فوتبال هرمزگان را با آلومینیوم المهدی برگزار خواهند کرد. درسایر دیدارهای هفته بیستم در گروه اول شهرداری یاسوج با یک گل فولاد یزد را برد. گل‌گهر سیرجان واستقلال اهواز یک بریک مساوی شدند. گهر دورود و گیتی‌پسند دوبردو به کارخود پایان دادند. نساجی قائم‌شهر درخانه از سیاه‌جامگان شکست خورد .دربازی‌های گروه دوم هم پاس‌همدان وایران‌جوان بوشهر یک بریک مساوی شدند. ابومسلم مشهد و نفت وگاز گچساران یک‌ بریک به کارخود پایان دادند. پارسه‌تهران بازی یک برصفر باخته مقابل پرسپولیس شمال را دوبریک به سود خود به پایان برد ویزدلوله با دوگل راهیان کرمانشاه را شکست داد.

 پس از پیروزی برابر مس رفسنجان؛

نامجو مطلق: این پیروزی فشار را از روی بازیکنانم برداشت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: این پیروزی استرس و فشار را از روی بازیکنان و کادرفنی دور کرد و در ادامه فصل می توانیم حضور بهتری داشته باشیم.مجید نامجو مطلق افزود: از این که توانستیم سرانجام سه امتیاز را کسب کنیم بسیار خوشحالم زیرا فشار سنگینی را که در هفته های گذشته بر روی بازیکنانم قرار داشت را دور کند و در ادامه فصل با روحیه و انگیزه بهتری وارد زمین شویم.وی با بیان این که در این دیدار مس رفسنجان عملکرد بسیار مطلوبی از خود ارائه کرد، اظهار کرد: تیم مس از لحاظ فنی بسیار خوب ظاهر شد و در برخی دقایق تیم ما را تحت فشار قرار داد اما در بین دو نیمه با تدابیر اتخاذ شده توانستیم به خوبی ظاهر شده و به خواسته خود برسیم.سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به این که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشتیم، تصریح کرد: از هواداران که با صبر و حوصله زیاد همواره پشتیبان تیم آلومینیوم بوده اند بسیار سپاسگزارم زیرا همین حمایت ها باعث شد تا مقابل مس با دست پر از زمین خارج شویم.نامجو مطلق همچنین با اشاره به شهرآورد هرمزگان در هفته آتی خاطرنشان کرد: این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در دیدار با البدربندرکنگ به خواسته خود برسیم.وی در پایان گفت: این پیروزی در ادامه فصل می تواند کمک شایانی به تیم آلومینیوم کند تا بتوانیم خود را در جدول رده بندی بالا کشیده و از تیم های فانوس به دست دور کنیم.

 پس از شکست برابر آلومینیوم المهدی؛

بگویچ:پلی آف آلومینیوم و فجرسپاسی عادی نبود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مستحق باخت نبودیم و بدشانسی مانع از حضور مس رفسنجان در رده های بالای جدول است.وینگو بگویچ افزود: در دیداری که به هیچ وجه جز سه امتیاز چیز دیگری حقمان نبود بر روی یک اتفاق بازی را واگذار کردیم.وی با بیان این که تنها به پیروزی برابر آلومینیوم فکر می کردم، اظهار کرد: در طول هفته گذشته تمامی تمرینات و کارهای تاکتیکی مان بر پایه کسب سه امتیاز برابر آلومینیوم بود.سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به این که در طول 90 دقیقه به خوبی خواسته های خود را بر حریف دیکته کردیم، تصریح کرد: متأسفانه همانند بازی های گذشته بدشانسی گریبانگیرمان شد و عدم دقت بازیکنان در زن ضربات پایانی باعث شد تا نتوانیم دروزاه آلومینیوم را بازکنیم و حتی ضربه پنالتی مان نیز تبدیل به گل نشد.بگویچ در خصوص آینده تیم مس رفنسجان خاطرنشان کرد: نمی دانم چگونه این بدشانسی را از تیم مس دور کنیم تا بتوانیم نتیجه و مزد این بازی فنی مناسب از خود را بگیریم.وی که سابقه هدایت تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در مسابقات لیگ یک را در کارنامه دارد در خصوص اتفاقات دیدار پلی آف آلومینیوم و فجر سپاسی که منجر به عدم صعود آلومینیوم به لیگ برتر شد، اظهار کرد: در آن بازی اتفاقاتی افتاد که به هیچ وجه عادی نبود و به راحتی سرمان را بریدند و برخی بازیکنان به هیچ وجه بازی عادی خود را به نمایش نمی گذاشتند و انگار به طور عمد خواهان شکست آلومینیوم بودند که این موضوع باید از طریق باشگاه آلومینیوم پیگیری می شد که متأسفانه هیچ انگیزه ای در این راه در بین مسئولان باشگاه و هیات فوتبال استان هرمزگان ندیدم.سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: هنوز هم در کما به سر می برم و نمی دانم چگونه تیمی که در یک فصل 16 بار دروازه اش باز شد دو بازی هشت بار گل خورد و تمامی این موارد را به خدا واگذار می کنم.

 پس از متوقف کردن صنعت نفت آبادان؛

سنجری: میتوانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتیال شهرداری بندرعباس گفت: با کمی تمرکز و دقت در بین بازیکنانم می توانستیم پیروز از میدان مسابقه خارج شویم.احمد سنجری در اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.وی با بیان این که تیم صنعت نفت آبادان، در این بازی چهره برنده نداشت، تصریح کرد: با این که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ما ایجاد شد اما تیم میزبان از داشتن یک تمام کننده تمام عیار محروم بو و نتوانست خطر جدی ما را تهدید کند.سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کنیم و برای شش بازی آینده برنامه خاصی داریم تا این تیم را در این آوردگاه نگه داریم.سنجری در پایان گفت: تیم نفت آبادان پس از 10 نفره شدن، فشار مضاعفی را بر روی ما موارد کرد و باعث شد بر روی ضدحمله‌ها برنامه ریزی کنیم.

دیدگاه ها (0)
img