12

مهر

1403


شهرستان‌ها

20 آبان 1400 18:09 0 کامنت

دو پرواز جدید در مسیر لامرد-کیش از آذرماه امسال برقرار می‌شود.

     

به گزارش صبح ساحل، سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت:با انجام گسترده واکسیناسیون در کشور، این فرودگاه علاوه بر افزودن یک پرواز در روز‌های یکشنبه در مسیر شیراز به پرواز‌های قبلی، از تاریخ سوم آذر ماه ١٤٠٠ دو پرواز دیگر در روز‌های چهارشنبه و یکشنبه از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به جزیره کیش برقرار کرده است.
عزیزی افزود: مسافران می توانند با طی زمان نیم ساعت پرواز بر فراز خلیج فارس خود را از لامرد به جزیره کیش برسانند.
وی افزود:این پرواز هر هفته در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه ساعت ٨ صبح از کیش پرواز کرده و ساعت ٨ و نیم صبح در لامرد به زمین خواهد نشست. ضمنا ساعت خروج از لامرد ساعت ١٤ همان روز و ورود به کیش ساعت ۱۴ و سی دقیقه عصر خواهد بود.
سهراب عزیزی گفت:در ۶ ماه گذشته تعداد ۳۱۰ پرواز شامل پرواز‌های داخلی در مسیر‌های تهران، شیراز، بندرعباس، سیری و کیش، پرواز‌های نظامی، اورژانس و فوق سبک از این فرودگاه انجام شده است.
مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت:همچنین در مسیر‌های فعال و برنامه ریزی شده تا پایان سال در مقاصد خارجی شامل نجف، دوحه، دبی و کویت پرواز‌ها برقرار است و پیش بینی می‌شود در صورت عادی شدن شرایط همه گیری کرونا رشد دوبرابری میزان بار و مسافر را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته باشیم.

دیدگاه ها (0)
img