12

مهر

1403


ورزشی

30 آبان 1400 20:52 0 کامنت

  به گزارش صبح ساحل  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز یکشنبه 30 آبان ماه از هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم چوکا تالش بود و در پایان با یک گل مغلوب تیم چوکا شد.

   

 سرمربی تیم شهردار بندرعباس پس پایان این بازی گفت : بازی امروز بازی جاندار وخوبی بود ودو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند ،

امیر خلیفه اصل افزود : تیم چوکا تالش با ارائه یک بازی بسته و تدافعی، سعی در گل نخوردن و سپس استفاده از ضد حملات داشت. بازی به شکلی پیش رفت که تیم ما می توانست روی موقعیت هایش به گل برسد. بازیکنان ما موقعیت های خوبی داشتند که با بد شانسی  دوموقعیت شان به تیر دروازه حریف خورد و به گل تبدیل نشد همچنین عملکرد خوب دروازه بان حریف دو موقعیت گل مارا بی اثر گذاشت، هر چند بی دقتی بازیکنان ما هم بی تاثیر نبود.

ستاره سابق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس افزود : باید بپذیریم که فوتبال هیچ روزش شبیه به هم نیست. من از بازیکنانم راضی هستم چون می دانم هرگز در زمین کم نمی گذارند. من به این نتیجه رسیدم که باید از لحاظ فنی بهتر و بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی های سخت پیروز شویم، چون این رمز موفقیت ماست. باید تلاش کنیم که در بازی های بعدی اینگونه فرصت های گلزنی را از دست ندهیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان گفت : از بازیکنانم سپاسگزارم که تمام تلاششان را کردند. مسلم است اگراین بازی را برده بودیم اتفاق خیلی بهتری می افتاد اما به آینده امیدواریم و می توانیم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم. وسعی می کنیم نکات ضعف خودرا درتمرین ها برطرف کنیم.

 شهرداری بندرعباس عصر امروز یکشنبه  و در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم چوکا تالش بود و در پایان با یک گل مغلوب حریف شمالی خود شد.

دیدگاه ها (0)
img