۳۵ مربی قرآن قشم در دوره تربیت مربی قرآنی کودک شرکت کردند/ کارگاه شهر نماز برگزار می‌شود



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: بیست و یکمین دوره تربیت مربی قرآنی کودک در قشم در حال برگزاری است که ۳۵ مربی قرآن در آن شرکت کرده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، «حامد بی آزار»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم م گفت: این دوره در سه مرحله مقدماتی تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود که دوره مقدماتی آن شامل آموزش الفبا، حفظ نماز و  روخوانی قرآن کریم است. وی ادامه داد: در دوره تکمیلی مباحث زنگ دوستی، کودک قامنونمند، والد مسوول، بدرفتاری کودک و کودک باهوش تدری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: خودآگاهی، همدلی، مهارت‌های ارتباطی، هوش هیجانی، تفکر خلاق،خلق مساله ، نقادی و تصمیم سازینیز رئوسی است که در دوره پیشرفته به مربیان آموزش داده می‌شود. وی تصریح کرد: مراحل  مقدماتی و تکمیلی این دوره ۶ روزه ، در روزهای ۲۳ تا ۲۵ آذر برگزار شد و  دوره پیشرفته آن نیز از ۲۷ آذر به مد ت سه روز برگزار می‌شود. بی آزار افزود: به شرکت کنندگان در این دوره ۲ مدرک توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  همچنین موسسه قرآن و عترت فاطمه الزهراء قشم اعطا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: کارگاه شهر نماز ویژه مادران و مربیان جهت دعوت کودکان به سوی نماز برگزار می‌شود. وی افزود: در این کارگاه مادران و مربیان روش‎های روان‌شناسانه و نکته‌های کلیدی جهت تشویق کودکان به نماز را آموزش می‌بینند. بی آزار ادامه داد: این دوره شامل یک کارگاه سه ساعته آموزش مربیان، مادران، جشن شهر نماز به همراه اهدای کتاب  نماز به مربیان و مادران است. وی تصریح کرد: کارگاه شهر نماز در شهر قشم، شهرک امام حسن(ع) و روستای کووه‌ای برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها