عاملان شهادت شهید مزرئی‌نوده دستگیر شدند



فرمانده انتظامی گلستان‌ از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید «مهدی مزرئی‌نوده» خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «سردار محمدسعید فاضل‌دادگر»، فرمانده انتظامی گلستان‌ روز جمعه گفت: عاملان اصلی شهادت، شهید مزرئی‌نوده سه نفر بودند.

وی بیان کرد: هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری، استوار یکم «مهدی مزرئی‌نوده» و چند تن از کارکنان جمعی شهرستان میناب که در حال انجام وظیفه بودند، توسط اشرار مسلح مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند که متاسفانه استوار یکم «مهدی مزرئی‌نوده» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اضافه کرد: با اشراف و تعامل جامعه اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی استان هرمزگان و شهرستان میناب، سه نفر از عاملان اصلی شهادت این شهید والامقام که به استان سیستان و بلوچستان متواری شده بودند را شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.


شهید «مهدی مزرئی‌نوده» سومین شهید امنیت امسال گلستان است که پس از شهیدان «محمدمهدی نجاتی‌نیا» و «جواد جهان‌بیکی» به همرزمان شهیدش پیوست. شهید مهدی مرزئی نوده پس از استخدام در فراجا و طی نمودن دوره آموزشی، جهت ادامه خدمت به شهرستان میناب در استان هرمزگان منتقل شده بود که در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و حین اجرای ماموریت و درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۹، مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع گرگان در استان گلستان است.

پیکر این شهید شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در جوار شهدای روستای نوده‌ملک به خاک سپرده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها