بیش از ۱۲۰۰ تن میوه شب عید در هرمزگان تامین شد



مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: مقدمات تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به میزان هزار و ۲۰۰ تن در هرمزگان فراهم شد.

       

به گزارش صبح ساحل، سیروس اسدپور در نشست کمیته راهبردی میوه گفت: هم اکنون مقدمات خرید میوه شب عید نوروز ۱۴۰۱ به میزان ۶۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب درختی از تولیدکنندگان در استان با برنامه ریزی‌های لازم برای تحقق آن فراهم شد.

وی افزود: تعاون روستایی استان هرمزگان وظیفه انتخاب مباشر، خریداری و انبار میوه‌ها را در سردخانه‌ها و سپس عرضه آن‌ها را در ایام پایانی سال برعهده دارد.

اسدپور با بیان اینکه توزیع این میوه‌ها در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی و پرمصرف و در راستای حمایت از مصرف کنندگان انجام می‌شود، اظهار داشت: این میوه‌ها در ایام پایانی سال در غرفه‌های از قبل تعیین شده با نرخ دولتی (مصوب ستاد تنظیم بازار) توزیع خواهد شد.

وی گفت: وظایفی که قبل از این در حوزه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی (محصولات کشاورزی) برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشته برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و بر این اساس با جدیت بر تأمین و عرضه این محصولات نظارت داریم.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز علاوه بر این می‌توانند میوه مورد نیاز خود را از مراکز بزرگ عرضه میوه و شرکت‌های تعاونی خریداری کنند.

اسدپور تصریح کرد: خرید و ذخیره سازی ۱۲۰۰ تن میوه، معرفی سردخانه‌های استاندار از طرف سازمان صمت جهت ذخیره سازی میوه شب عید در استان و فراخوان جذب مباشر توسط تعاون روستایی از مصوبات این جلسه بود.

     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها