13

مهر

1403


اقتصادی

11 دی 1400 08:44 0 کامنت


 مدیرکل  غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان گفت: از اواخر دی ماه امسال‌ سامانه خرید و فروش آرد در استان یکپارچه می‌شود.

 
مسعوددشوارگر در گفت‌وگو با صبح ساحل در رابطه با سامانه‌های فروش آرد، اظهار کرد: در حال حاضر فعالان زنجیره آرد و نان از طریق دو سامانه اینترنتی خرید آرد شامل سامانه فروش آرد یارانه‌ای و سامانه فروش آرد سایر مصارف برای خرید آرد مورد نیاز خود اقدام می‌کنند. وی در رابطه با یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد، افزود: در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان، شرکت مادر تخصیص بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه‌سازی سامانه خرید و فروش آرد در سراسر کشور کرده است.
وی از یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد واحدهای نانوایی از اواخر دی ماه امسال در استان خبر داد و تصریح کرد: سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد از ماه‌های گذشته به صورت آزمایشی طی چند مرحله و در برخی از استان‌ها انجام و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شد فروش آرد از اواخر آذرماه در سطح کشور و استان هرمزگان از طریق سامانه جدید انجام شود.

دشوارگر ادامه داد: در جهت راستی آزمایی طرح از 25 آذر ماه امسال شهرستان حاجی آباد به عنوان پایلوت این طرح انتخاب و کل خرید،فروش وتوزیع آرد بین نانوایان در آن شهرستان به صورت آزمایشی از طریق سامانه جدید انجام می شود.
مدیرکل  غله و خدمات بازرگانی هرمزگان در رابطه با اهداف یکپارچه‌سازی سامانه خرید و فروش آرد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل شفاف‌تر، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه‌های قبلی بوده که امید است این سامانه از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری کند.

   

روزنامه صبح ساحل

دیدگاه ها (0)
img