12

مهر

1403


ورزشی

13 دی 1400 13:37 0 کامنت

باحضور روسای کمیته های هیات فوتبال استان نشست هم اندیشی ریئس هیات فوتبال استان با روسای کمیته ها برگزار شد.

    

به گزارش صبح ساحل،  قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال استان هرمزگان در ابتدا با اشاره به برگزاری منظم لیگ های استانی در رده های مختلف از تلاش کمیته های اجرایی ، داوران ، انضباطی ، اطلاعات و فناوری ،  اداری مالی و روابط عمومی تقدیر کرد.
وی بیان داشت: همان طور که این مسابقات با برنامه های منطم به خوبی پیش می رود کمیته اجرایی طوری برنامه ریزی کند که تمامی مسابقات تا ۱۵ اسفند ماه به پایان برسد. رنجبریان گفت: یکی از مشکلات هیات در بحث مالی و اقتصادی است که باید تمامی کمیته ها  طرح وبرنامه ارائه کنند تا هیات بتواند در بحث درآمد زایی  موفق عمل کند واین برنامه نیز باید در تمامی هیات های شهرستان ها اجرا شود.
رنجبریان با اشاره به برگزاری ایران کاپ ( جام ) که برای نخستین بار با مشارکت هیات های استانی سراسر کشور برگزار می شود گفت: این مسابقات با مشارکت هیات های استانی و تیم های منتخب در سه رده نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و هدف آن توجه به فوتبال در استان های سراسر کشور و استان های کم برخوردار و محروم است و بر همین اساس تمامی استان ها از جمله استان هایی که در لیگ برتر یا دسته اول کشور  تیم  ندارند با اجرای این طرح تحول بزرگی در فوتبال ابجاد خواهد شد. اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان هم در این جلسه گفت: متاسفانه شرایط انضباطی برخی تیم ها به گونه ای است که داوران ما را مورد بی احترامی زیادی قرار داده است که از کمیته انضباطی می خواهم در مورد این تیم ها سخت ترین رای های انضباطی صادر شود.

دیدگاه ها (0)
img