12

مهر

1403


اقتصادی

شهرستان‌ها

18 دی 1400 14:09 0 کامنت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه در سیل اخیر براساس برآوردهای اولیه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارده شده است، گفت:بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری نیز آسیب دیده است.

به گزارش صبح ساحل،‌ «مجید سلحشور»،‌ فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: بخش فراوانی از خسارت‌ها این روزها و پس از گذشت چند روز از وقوع بارندگی و سیلاب هفته گذشته درحال آشکار شدن است. وی ادامه داد: به عنوان مثال بخش فراوانی از راه‌ها در بخش بندزرک میناب در این بارندگی و سیلاب تخریب شده و نیاز به بازسازی دارند که با گذشت زمان عمق خسارت‌های وارده آشکار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: آبگرفتگی تعداد فراوانی از خانه‌هایی که در بارندگی و سیلاب هفته گذشته به آن دچار شده بودند برطرف شده و عملیات رفع آبگرفتگی منازل مردم با کمک نیروهای جهادی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای جهادی، تیپ عاصف و هلال احمر و سایر نهادها و گروه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد. سلحشور یاد آور شد: اکنون روستاهای کمتری درگیر مساله آب گرفتگی هستند و روستاهایی مانند مازغ بالا و مازغ پایین به دلیل رها شدن آب پشت سد استقلال میناب و همچنین موقعیت جغرافیایی آنها از نظر ارتفاع، هنوز درگیر این مساله هستند. وی گفت: تیپ عاصف، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین مردم حضور داشته و مشغول امداد رسانی هستند، پتو و لوازم گرم‌کننده هم توزیع شده و همچنین غذای گرم پخت و توزیع می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن تشکر از مردم بابت همراهی خوبی که در بارندگی و سیلاب هفته گذشته داشته‌اند از آنان خواست همواره هشدارهای صادره از سوی هواشناسی را جدی گرفته و با مسوولان همکاری داشته باشند.

دیدگاه ها (0)
img