عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله پس از 11 ماه دستگیر شد



سردار احمد طاهری امروزدر تشریح جزئیات این خبر گفت: در دهم بهمن ماه سال ۹۹ در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۴ ساله، در یکی از محلات شهرستان راسک موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

   

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "راسک"، عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله پس از 11 ماه فرار در بندر لنگه استان هرمزگان به دام افتاد.

سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در دهم بهمن ماه سال ۹۹ در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۴ ساله، در یکی از محلات شهرستان راسک موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان راسک با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را که مردی ۴۲ ساله بود شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل یک سری اختلافات مالی طی یک نزاع این جوان را با شلیک گلوله سلاح کمری به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، در جریان تحقیقات تخصصی خود، آخرین محل تردد قاتل در استان هرمزگان را شناسایی و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در شهرستان بندر لنگه استان مذکور شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی و حضور در محل متهم را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۱ ماه  فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

   

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها