12

مهر

1403


ورزشی

01 اردیبهشت 1393 08:44 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی -  تیم فوتسال یاران جوان بندر درهفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در خانه مقابل نماینده ساوه شکست خورد.شاگردان سعید نور الدینی در تیم یاران جوان بندر در سالن فجر بندرعباس میزبان سن ایچ ساوه بودند که بازی را به این تیم واگذار کردند.از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تیم یاران جوان بندر در هفته دوم به دیدار نماینده ساوه رفت وعلیرغم برتری مقابل این تیم شکست را پذیرفت.نماینده هرمزگان در دقیقه ٩ دروازه اش توسط حمید طاهری باز شد اما خیلی زود ودر دقیقه ١١توسط مهاجم گلزن خودش سینا بخشی به گل رسید تا نیمه نخست یک بر یک به پایان برسد.با آغاز نیمه دوم هنوز ٤ دقیقه ازبازی  نگذشته بود که تیم مهمان سن ایچ ساوه به گل دوم خودش دست یافت و فرهاد عزیزی دروازه یاران جوان بندر را باز کرد.پس از این گل یاران جوان هرچه زد به در بسته خورد تا علرغم  شایستگی که در این بازی داشت دو بریک بازنده شود.پس از پایان این دیدار سعید نورالدینی سرمربی تیم یاران جوان بندر به صبح ساحل گفت: در دیدار مقابل تیم فوتسال ساوه عدالت رعایت نشدزیرا تلاش بازیکنانم برای پیروز شدن بسیار خوب بود اما داوران این دیدار چند سوت اشتباه زدند تا نتیجه آن چه که باید باشد نباشد.سعید نور الدینی اظهار کرد : داور بازی عدالت را در این مسابقه اجرا نکرد تا تیم من  بازنده این دیدار باشد.نور الدینی گفت : تیمی بسیار جوان دارم اما این تیم جوان امید وانگیزه زیادی برای نتیجه گرفتن دارد واگردراین بازی  از موقعیت های به دست آمده استفاده می کردیم ما برنده این دیدار بودیم.وی در پایان گفت: سعی می کنیم در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا هواداران خود را راضی نگه داریم. سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم گفت : با خرید امتیاز از تیم اهواز پا به این مسابقات گذاشته ایم و هدف اول ما این است که در این فصل در لیگ دسته دوم باقی بمانیم.داوود چوپانی اظهار داشت: از این که توانستیم در خانه حریف به برتری برسیم بسیارخوشحال هستم.وی گفت : بازی خوبی بود وسرعت در آن حرف اول را می زدتیم یاران جوان هم تیم خوبی نشان داد و پیروزی مقابل این تیم برای ما به آسانی حاصل نشد.وی با بیان این که از پنجم فروردین ٩٣ تمرینات خود را شروع کرده ایم گفت: با خرید امتیاز از تیم اهواز پا به این مسابقات گذاشته ایم و هدف اول ما این است که در این فصل در لیگ دسته دوم باقی بمانیم.

دیگر نماینده هرمزگان آذرخش سرخون موفق شد در سالن فجر بندرعبا س حریف صدرنشین خودش شاهین لردگان را با شکست بدرقه کند. درهفته دوم لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور آذرخش میزبان شاهین لردگان بود.شاگردان عباس روزپیکر که برای به دست‌آوردن سه امتیاز این دیدار از همان ابتدا با یک بازی منطقی توپ میدان را دردست گرفت وحمید شایان‌فر در دقیقه یک بازی با شوتی مهارنشدنی تیمش را پیش انداخت.میهمان که از گل زودهنگام آذرخش شوکه شده بود دست به حملات پراکندهای زد اما دروازه‌بان آماده آذرخش اجازه گشودن دروازه‌اش به یاران حریف با واکنش‌های مناسب نمی‌داد. در ادامه این تیم آذرخش بود که بازهم به گل رسید. دریک فرصت طلایی سینا احمدیان‌پور روی یک ارسال بلند با ضربه سر زیبا آذرخش را به گل دوم رساند تا دروقت نخست آذرخش با دو گل به رخت‌کن برود. درنیمه دوم آذرخش،دراکثردقایق بازی توپ ومیدان را در دست داشت واجازه خودنمایی به حریف نداد. بهزاد میری‌زاده با شوتی سنگین گل سوم را در دروازه حریف جای داد. روزپیکر وقتی حریف را یارای مقابله با شاگردانش ندید چندبازیکن جوان خود محک زد وبه میدان فرستاد در بازی‌های آینده یارومددکار تیم در روزهای سخت باشند که اتفاقا امتحان خوبی پس دادند. دراواخر بازی نیز سینا احمدیان‌پورتیرخلاص را برپیکر تیم میهمان رها کرد تا این دیدار با نتیجه پرگل چهاربرصفر با برتری قاطع آذرخش به پایان برسدواین تیم به عنوان مدعی گروه مطرح باشد. دراین دیدار عباس روزپیکر از محمدخرم،حمیدشایان‌فر،محمدحسینی نژاد، عارف محمدی، سینا احمدیان‌پور،احسان برتیا، بهزاد میری‌زاده،سعیدرضوانی، میلادعباسی و برای این دیدار به میدان فرستاد.   سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس پس از پایان این دیدارگفت :شاهین لردگان در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشت.

عباس روز پیکراظهارداشت: بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و شرمندگی هفته قبل را مقابل هودران جبران کردیم . وی اظهارکرد: آذرخش نشان دار که یک تیم مدعی برای قهرمانی است ودراین فصل فقط به دنبال آن است که به لیگ دسته اول راه یابد. روزپیگر گفت: شاهین لردگان در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و به خوبی توانستیم این تیم را اسیر خود کنیم.

وي با بیان اینکه نباید با پیروزی در این بازی دچار غرور شویم بلکه باید به بازی های آینده فکر کنیم واز تمامی آن ها هم امتیاز بگیریم.وي در پایان با بیان این که فصل گذشته با بدشانسی به لیگ دسته اول راه نیافتیم گفت: در این فصل بابرنامه های که داریم وبه لطف خداوند وهمیاری هواداران به لیگ یک خواهیم رفت. سرمربی تیم فوتسال شاهین لردگان هم  گفت: تیم شاهین تیم جوانی است وبیشتر بازیکنان آن متولدین 77 تا 75 هستند ودراین دیدار گل‌هایی که دریافت کردیم روی بی‌تجربگی شاگردانم بود. محسن لایقی افزود: تلاش مدیران تیم برای ماندن درلیگ است و من از بازی شاگردانم رضایت کامل دارم. تیم شاهین لردگان در بازی هفته آینده با تیم باران جوان دیگر نماینده هرمزگان در لردگان بازی خواهد داشت.

دیدگاه ها (0)
img