13

مهر

1403


اجتماعی

28 دی 1400 21:24 0 کامنت

 فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای بارندگی ، آب گرفتگی و سیلاب پلیس همه جانبه و تمام قد در کنار مردم سیل زده و آسیب دیده پای کار است.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده میناب افزود: نیروی انتظامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور در کنار مردم تمام توان و تلاش مضاعف خود را بکار گرفته تا مشکلات مناطق سیل زده و آسیب دیده رفع شود و هرچه زودتر مردم به زندگی عادی خود برگردند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت : در حادثه سیل اخیر هم بررسی ها نشان می دهند که تمام همکاران از توان عملیاتی و خدماتی خوبی در مناطق آسیب دیده برخوردار بوده و با اشراف کامل و عملکرد مطلوب موجب شدند تا مردم هیچ گونه دغدغه و نگرانی امنیتی نداشته باشند. 
سردار جعفری یادآور شد: در مناطق سیل زده که روستاهای تخلیه شده گشت های انتظامی با همکاری بسیج ، سپاه و همچنین ایست بازرسی ها در نقاط مختلف روستاهای شهرستان ازجمله اقداماتی است که به منظور پیشگیری از جرایم و آسیب های احتمالی برقراری شده تا مردم مناطق سیل زده دغدغه امنیتی نداشته باشند.
به همت نیروی انتظامی ۲هزار پرس غذای گرم و پنج هزار قرص نان بین سیل زدگان مینابی توزیع شد.
سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در این بازدید گفت: با حمایت ها و پشتیبانی سردار جعفری فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برای امداد رسانی به سیل زدگان مینابی ۴۰۰ تخته پتو و پنج هزار قرص نان ، توزیع و ۴۰ دستگاه چادر جهت اسکان اضطراری سیل زدگان نصب شده است.
بارش باران شب گذشته براساس اعلام هواشناسی میناب ۱۲۵،۶ میلی متر باران در این منطقه ثبت شده است.

دیدگاه ها (0)
img