لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور

آوای حدید حریف بوشهری خودش را مجبور به ترک زمین کرد 



در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال جوانان  باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید میزبان تیم ایران جوان بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود. 
به گزارش صبح ساحل، در این بازی شاگردان مجید ذاکری در تیم آوای میناب حدید در یک بازی کاملا تهاجمی حریف بوشهری خود را درنیمه نخست با گل های دقیقه ۱۱ حسین ذاکری و حسین بنذر کیان دردقیقه ۲۲ با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تیم آوای میناب حدید با یک بازی روبه جلو  حریف را وادار به عقب نشینی کرد. و توانستند بازهم  روی یکی از  حمله های خود به گل سوم توسط حمید رضا کمالی دست یابند. دو دقیقه بعد محمد رضا روشی برای بار چهارم دروازه مهمان را باز کرد.  بازی ادامه داشت تا این که در دقیقه ۷۰ به دنبال خطای یکی از بازیکنان تیم مهمان داور مجبور به اخطاربه بازیکن خاطی تیم بوشهر شد و همین امر منجر به اعتراض مربی تیم ایران جوان بوشهر شد و بازیکنان خود را از زمین بازی بیرون کشید و از ادامه بازی سر زد ت بازی نیمه تمام ماند. نتیجه این بازی با گزارش داور و نماینده فدراسیون در فدراسیون فوتبال بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در چهار گروه برگزار می شود و تیم آوای میناب حدید تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه سوم با تیم های نوین فولاد یزد، وفایی شیراز، آرمان شیراز، ایرانجوان بوشهر و نفت اهواز هم گروه است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها