فعالیت تیم فوتبال شهرداری در ابهام



صبح ساحل ، ورزشی -  جلسه شورای شهر بندرعباس با دستور کار تیمداری شهرداری بندرعباس با حضور یازده نفر از اعضای شورای شهر برگزار شد.دراین جلسه اعضای شورای شهر نقطه‌نظرات خود را در مورد سازمان فرهنگی ورزشی وعملکرد این سازمان مورد بررسی قرار دادند وخانم گودرزی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی پاسخگو سوالات شورای شهر بود. نظر اکثر اعضای شورای شهر دراین جلسه موافقت با ورزش وتیمداری حرفه‌ای شهرداری بود اما آن‌ها اعتقاد داشتند باید سازوکاری مناسب برای تیمداری وحضور در مسابقات کشوری شهرداری  مشخص شود. دراین مورد حیدری‌زاده نایب‌رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تاکنون حضور تیم‌های شهرداری بندرعباس در رشته‌های مختلف بازخورد مناسبی برای شهر نداشته وتنها برخی افراد از این ماجرا استفاده کرده‌اند. وی اظهارداشت: ما با ورزش حرفه‌ای واین که شهرداری تیمداری کند اصلاً مخالف نیستیم ولی چرا طی این چندسال تیمداری نظارتی نبوده که درپایان هرسال دوباره برای بودن یا نبودن تصمیم‌گیری شود. حیدری‌زاده گفت: چرا درتمامی تیم‌های کشور حداقل 40 درصد از بازیکنان‌‌شان بومی هستند اما درهرمزگان این‌گونه نیست واگر بازیکن بومی هم درتیم باشد از آن‌ها استفاده نمی‌شود. باوقار عضوشورای شهر بندرعباس هم دراین جلسه گفت: متاسفانه برخی افراد به دنبال آن هستند که شورای شهر را محکوم به مخالف بودن با ورزش‌ بکنند اما در واقع این‌گونه نیست.وی اظهارداشت: ماخودمان ورزشی هستیم وبه ورزش هم بسیار اهمیت قائل هستیم ولی حرف ما این است برای یک تیم چندمدیرعامل باید وجود داشته باشد. چرا باید شهرداری چندین مدیر با قراردادهای زیادی داشته باشد ولی بازیکنان بومی دراین تیم جای نداشته باشند واگر هم باشند آن‌قدر آن‌ها را اذیت بکنیم که از این تیم فرار کنند وبه تیم‌های دیگر بروند.کیانوش‌جهانبخش عضو و منشی شورای شهر بندرعباس با انتقاد این که چرا باید جور همه مسائل شهری را شهرداری بکشد گفت: درتمام نقاط‌ ایران صنایع درکنار مدیریت شهری جوربرخی ازخدمات شهری را می‌کشند ولی در شهرما این‌گونه نیست.چرا باید دراستانی مثل اصفهان صنایع این شهر بهترین تیمداری داشته باشند اما در استان وشهربندرعباس صنایع از این کار دوری نمایند وکسی هم نباشد ‌آن‌ها را زیرسوال ببرد.

جهانبخش گفت: زمان آن رسیده است که تمام فشارها از روی دوش شهرداری برداشته شود ودیگر صنایع هم به کمک شهرداری بیایند تا اگر قرار باشد شهرداری تیمداری کند با مشکل برنخورد .

پوریان دیگرعضو شورای شهر بندرعباس هم با اصل ورزش در شهرداری موافق بود اما اعتقاد دارد که باید باشگاه از سازمان فرهنگی جدا شود تا باشگاه بتواند با کمک شهرداری ودرآمدزایی که خودش دارد به تیمداری‌اش ادامه دهد.

درپایان این جلسه راحله ملائی رئیس شورای شهر بندرعباس در جمع‌بندی این جلسه گفت: برای حضور تیم فوتبال شهرداری وسایر تیم‌های حرفه‌ای مثل ووشو، بسکتبال و کاراته در دو هفته‌ای دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: اگر شهرداری می‌خواهد تیمداری کند باید آن‌قدر قوی باشد که بتواند آبروی این شهر در ورزش حرفه‌ای باشد. ملایی گفت: نباید با بی‌پولی وکج‌دار مریض تیمداری کرد بلکه باید یک برنامه‌ریزی اصولی صورت گیرد تا یک‌بار برای همیشه به بودن یا نبودن‌های تیم فوتبال شهرداری وسایر رشته‌های ورزشی آن پایان داد.

 درحاشیه این جلسه باوقار که ریاست هیات تیروکمان استان را هم برعهده دارد از اعضای شورای شهر خواست تا برای هزینه اعزام این تیم به مسابقات کشوری بودجه‌ای برای آن در نظر بگیرند.

این نظر باوقار با واکنش‌هایی همراه بود اما در پایان با رای‌گیری مخفی که انجام شد بالاخره ترکش تیروکمان به فوتبال خورد و به جای این‌که سرنوشت تیم فوتبال شهرداری درلیگ یک مشخص شود رای به حضور تیم تیروکمان شهرداری درمسابقات کشوری داده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها