سرمربی تیم شهرداری بندرعباس:

این برد را به پاکبانان زحمت کش تقدیم می کنم



سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در خصوص دیدار شهرداری بندرعباس و نیروی زمینی تهران گفت : بازی سختی بود وتیم رقیب (نیروی زمینی تهران) آمده بود تا از ما امتیاز بگیرد اما شاگردانم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و این بازی را باپیروزی به پایان بردیم که این برد را به پاکبانان زحمت کش بندرعباس تقدیم می کنم.
به گزارش صبح ساحل،  خلیفه اصل گفت:  دراین دیدار سه نفر ازبازیکنانمان به علت چهار اخطاره بودن و دونفر نیز به علت سرما خوردگی شدید نتوانستیم استفاده کنیم و دیگر بازیکنان را جایگزین کردیم که از خود بازی درخشانی به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت:  درنیمه دوم تیم نیروی زمینی تهران برای جبران گل خورده فشار زیادی روی تیم ما آورد اما ایستادگی شاگردانم آن ها را به عقب نشینی وا داشت وما موفق شدیم به گل دوم هم برسیم و در پایان با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار نیم فصل را با مقام دومی به پایان ببریم.
سرمربی شهرداری بندرعباس بیان کرد: درنیم فصل دوم بازی های سختی خواهیم داشت و باید چند بازیکن به تیم اضافه شود و از مسئولان تیم و شهرداربندرعباس و شورای شهر می خواهم مثل نیم فصل نخست از تیم حمایت کنند تا راهی لیگ یک شویم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها