12

مهر

1403


اقتصادی

20 بهمن 1400 10:23 0 کامنت
"عطاالله معروفخانی"، مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن قدردانی از همیاری‌های استاندار هرمزگان گفت: با همراهی استاندار امسال علی رغم قطعی‌های مکرر برق و گاز کمترین آسیب به تولید فولاد هرمزگان وارد کرد. 
 
به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه اگر در درآمدزایی و تولید تمام رکوردها را جا به جا کردیم به همت مدیریت ارشد استان و کارگران هرمزگان بوده است، افزود: کارگران هرمزگان در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی تلاش کردند این رکوردها ثبت شود، قدردان زحماتشان هستیم.
معروفخانی خطاب به استاندار هرمزگان گفت: آغاز عملیات احداث چهار طرح توسعه‌ای امروز در فولاد هرمزگان حاصل همکاری و مشارکت‌های مدیرعامل فولاد مبارکه بوده است. 
مدیرعامل فولاد هرمزگان اضافه کرد: در ماه‌های آینده با همکاری مدیرعامل فولاد مبارکه طرح‌های بزرگتری را در استان هرمزگان راه‌اندازی خواهیم کرد. فلسفه وجودی فولاد مبارکه، ایجاد زیر ساخت‌ها و توسعه است.
 
مردم هرمزگان را هم ببینید
"احمد مرادی"، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است و امروز اگر حضور داریم به برکت خون شهدا است.
وی ضمن قدردانی از نگاه توسعه‌ای مدیرعامل فولاد مبارکه و استاندار هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان با تعامل خوبی با مجمع نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان دارند،  همواره در تلاش بودند دغدغه ملی را در استان هرمزگان اجرا کنند.
مرادی افزود: بنا به تجربه‌ای‌که در سال‌های گذشته در رده‌های مختلف مدیریتی داشته‌ام میبینم که اکنون مدیریت یکپارچه در استان هرمزگان سبب رشد و بیلان مثبت فولاد هرمزگان شده است. افق ما این است که تولید را به ۱۰ میلیون تن برسانیم.
نائب رئیس انرژی مجلس با بیان اینکه تمام حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ما مشروط به چند کار است، افزود: یکی از خواسته‌هایی که مطرح شد و آقای رییس جمهور هم به تاکید به استاندار دادند استفاده از نیروهای بومی استان هرمزگان است. با وجود تاکید رئیس جمهور ما هنوز شاهد به کار گیری نیروهای بومی نبوده‌ایم. حتی خلاف آن هم در برخی دستگاه‌ها شاهد بودیم که به زودی به آنها تذکر داده می‌شود.
مرادی اضافه کرد: مردم هرمزگان باید خوشحال شوند که در طرح توسعه سهیم هستند. تا آنجایی که امکان داشته فولاد مبارکه در مسئولیت‌های اجتماعی فعال بوده است. بیش از ۷ میلیارد تومان برای تهیه چادر زلزله زدگان استان هزینه کردند.
نماینده مجلس با بیان اینکه در مقابل تلاش‌های توسعه‌ای، منطقه و مردم هرمزگان را هم ببینید، عنوان کرد: انتظار داریم سهم نیروهای استان در هیات مدیره‌ها و مجموعه هیات مدیره‌ها در فولاد مبارکه محفوظ باشد. ما در هرمزگان در حوزه فولادی جوانانی‌را داریم که متخصص هستند و انتظار داریم در صنایع استان به کار‌گرفته شوند‌.
مرادی در پایان گفت: خواهش دارم توجه فولاد به ورزش استان هرمزگان با تاسیس، تصویب و مصوب شدن باشگاه فولاد تکمیل شود تا جوانان ما از ان بهره‌مند شوند.
 
فولاد هرمزگان، یکی از بازوهای اصلی در بحران‌های استان
استاندار هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم افتتاح‌های جدید در افزایش رفاه و معیشت مردم تاثیرگذار باشد، گفت: دولت سیزدهم ذیل دو کلید واژه دولت مردمی‌ و ایران قوی شکل گرفته است. 
مهدی دوستی با بیان اینکه فولاد هرمزگان یکی از بازوهای اصلی در بحران های هرمزگان بوده است،افزود: هرمزگان با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم میکند‌. رتبه یک بیکاری مربوط به استان هرمزگان است که زیبنده نیست. اصلی‌ترین وظیفه‌ی ما این است که این مهم را رفع کنیم.
وی گفت: خواهش اول من این است که زنجیره پایین دستی را شکل دهید تا بتوانیم بنگاه‌های خرد بیشتری را در سطح استان شکل دهیم. هرمزگان در زمینه تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ که ۵۵ میلیون تن است رتبه یک تولید را خواهد داشت.
دوستی با بیان اینکه وظیفه من تهسیل گری است و از امروز من در کنار مجموعه فولاد هستم، گفت: هیچ عقل و منطقی‌ نمی‌پذیرد صنایع ما هم در تابستان و هم در زمستان دغدغه تامین انرژی را داشته باشند. تلاش ما برای رفع این دغدغه است.
استاندار هرمزگان خطاب به مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: از شما درخواست داریم که خوشه‌های خدماتی را در استان شکل دهید. اگر شرکت‌های شما خدماتی می‌گیرند از ظرفیت و درون استان باشد. 
وی گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ روستا در هرمزگان دچار تنش آبی هستند. ۴۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می شود. بخش زیادی از مشکل ما تامین لوله فولادی است در این زمینه به ما کمک کنید. 
دوستی‌ با بیان اینکه در بحث معدن استان باید کانی‌های غیرفلزی را فعال کنیم، عنوان کرد: به همه مردم قول می‌دهم اتحاد و همدلی بین تمام ارکان استان شکل گرفته است. همه همدل هستیم. خدا از من نگذرد اگر بخواهم منافع شخصی را دخیل کار کنم. توسعه هرمزگان دغدغه مشترک ما است.
دیدگاه ها (0)
img