همزمان با دهه فجر؛

کلنگ پارک مرجان قشم، پس از 12 سال وقفه به زمین زده شد



همزمان با دهه فجر و پس از 12 سال وقفه کلنگ پارک یک هکتاری مرجان قشم با حضور «حجت الاسلام غلامرضا حاجبی»، امام جمعه شهرستان قشم، «شیخ عبدالرحیم خطیبی»، امام جمعه اهل سنت، «محمد محمدحسینی تختی»، فرماندار و جمعی از مسئولین جزیره به زمین زده شد.
به گزارش صبح ساحل، «میرداد میردادی»، شهردار قشم در آیین کلنگ‌زنی پارک یک هکتاری مرجان قشم گفت: پارک مرجان با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی در طول یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید. میردادی ادامه داد: زمین این پارک توسط سازمان منطقه آزاد تخصیص داده شده و عملیات اجرایی آن توسط شهرداری قشم انجام می شود.
وی اظهار کرد: این پروژه در مساحت 10 هزارمترمربع مسیر پیاده روی، پارکینگ، فضاهای خدماتی، آلاچیق، سرویس بهداشتی، فضای سبز احداث خواهد شد.
میردادی افزایش سرانه فضای سبز در شهر قشم را یکی از اولویت‌های شهرداری دانست و افزود: ایجاد فضای سبز استاندارد و مطلوب در سطح شهر موجب ایجاد محیطی آرام و امن برای شهروندان می شود.
شهردار قشم ادامه داد: از همین روی شهرداری قشم به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای محیط شهری پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها