12

مهر

1403


اجتماعی

03 اسفند 1400 09:04 0 کامنت

بخش‌هایی از خلیج فارس همچون جزایر کیش، لاوان، سیبری و ابوموسی و محدوده دریای عمان همچنان وزش باد‌های غربی با شدت کمتر نسبت به روز گذشته، تداوم خواهد داشت و دریا در این مناطق متلاطم پیش بینی می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل،  کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان از تداوم وزش باد با شدت كمتر نسبت به روز گذشته در جزیره کیش خبر داد.

 مرضیه سی سی پور گفت: از شدت سرعت باد در محدوده شمال تنگه هرمز، بخش‌های بندرعباس، قشم، هرمز، لارک و هنگام کاسته شده است.

وی گفت: در بخش‌هایی از خلیج فارس همچون جزایر کیش، لاوان، سیبری و ابوموسی و محدوده دریای عمان همچنان وزش باد‌های غربی با شدت کمتر نسبت به روز گذشته، تداوم خواهد داشت و دریا در این مناطق متلاطم پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود تمهیدات لازم در این نواحی دریایی انجام شود و در مناطق دور از ساحل و سایر نقاط استان نیز شرایط جوی آرامی حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، شرایط آرام جوی و دریایی بر روی استان پیش بینی می‌شود و شرایط دریا برای تردد‌های دریایی مساعد خواهد شد.

سی سی پور گفت: از نظر دمایی امروز، افزایش دمای بیشینه در استان بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس و بامداد فردا کاهش نسبی دمای کمینه در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: روز‌های پایانی هفته، نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت.

دیدگاه ها (0)
img