08

آبان

1403


به موجب اجرائیه کلاسه ۹۳۰۹۹۸۷۶۴۴۸۰۰۱۰۳ ارجاعی حقوقی، یک دستگاه خودرو سایپا سواری به شماره پلاک ٧٢٣ق٣٨  ایران ٩۴، به رنگ سفید مدل ١٣٩١ شماره شاسی ۳۴۱۲۲۹۱۴۶۳۴۶۸ و شماره موتور ۴۶۱۸۳۳۴ تعداد چرخ ۴، تعداد سیلندر ۴، نوع سوخت بنزین، ظرفیت ۴ نفر، اتاق(بدنه) سالم، صندلی، تودوزی سالم، نقایض ظاهری از قبیل شیشه ها، چراغ ها و سپر ها سالم، موتور سالم، گیربکس سالم، دیفرانسیل سالم، تایرها مستهلک، مربوط به محکوم علیه پرستار بلوچ فرزند فراز، جمع ارزش خودرو به میزان ٩٠٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال در قبال مطالبه محکوم له قربان سالارپور محمدمرادی فرزند شهباز، ارزیابی و کارشناسی گردید.
١-حداکثر مهلت پرداخت بهاء یک ماه است.
٢- کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
٣- پیشنهاد دهندگان باید قبلا ده درصد از بهاء و ارزیابی را به حساب سپرده دادگستری تودیع و قبض سپرده را ضمیمه پیشنهاد کنند.
۴- پیشنهاد دهنده باید در پاکت مهر و لاک شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده روی پاکت تا آخر وقت اداری سه شنبه17/۱۲/۱۴۰۰ به اجرای احکام دادگستری تحویل شود.ضمنا به صورت فی المجلس نیز می توانند در مزایده شرکت نمایند.
۵- با پیشنهاد مشروط و مبهم و فاقد سپرده بر خلاف شرایط آگهی و همچنین پیشنهاداتی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- اجرای احکام در قبال پیشنهادات مختار است.
۷- پیشنهاد در ساعت ٩ صبح روز چهارشنبه18/۱۲/۱۴۰۰ قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مزایده بلامانع است و برنده کسی ست که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
۸- در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و یا انقضای مهلت، از پرداخت بهاء خودداری نماید و کسر احتمالی قیمت و خسارت از تجدید مزایده حاصل شود، بدوا از سپرده او استیفا شود و سپرده تا تعیین قیمت خسارت وارده مسترد نخواهد شد و متعاقبا شرکت در مزایده برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اجرای احکام دادگستری حاجی آباد مراجعه
 نمایند.
دیدگاه ها (0)
img