خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان در ۱۳ اسفندماه



خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه به بیان مشکلات مردم و مسائل روز استان و کشور پرداختند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از صداوسیما، امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مسلمان باید برای تغییر مثبت و بهتر شدن در زندگی تلاش کند. سید عبدالباعث قتالی افزود: باید رای بهتر شدن شرایط جامعه از خداوند کمک بخواهیم .

 
خطبه‌های نماز جمعه پارسیان


امام جمعه پارسیان گفت: مردم پارسیان زیر بار فشار گرانی هستند و متاسفانه اقدام عملی و جدی در این شهرستان برای مقابله با این موضوع صورت نمی‌گیرد.
حجت الاسلام محمد بارانی افزود: اداره تعزیرات و سایر دستگاه‌های متولی باید با همکاری هم به این موضوع رسیدگی کنند.

  
خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه موقت بشاگرد گفت: ماه شعبان ماه رسیدن به خداست و باید خود را برای این ماه بزرگ آماده کنیم.
حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: هفته احسان و نیکوکاری نیز فرصت خوبی است تا به کمک نیازمندان بشتابیم.

  
خطبه‌های نماز جمعه میناب


امام جمعه میناب گفت: در هفته احسان و نیکوکاری و بویژه در ایام پایان سال باید به کمک ایتام و نیازمندان بشتابیم.
حجت الاسلام محسن ابراهیمی با بیان اینکه ترک تحصیل در روستای گُوَسمَند به فرهنگ تبدیل شده است، افزود: مسئولان استان و شهرستان میناب درخصوص جاده و مدرسه متوسطه دوم روستای گوسمند چاره اندیشی کنند.

  
خطبه‌های نماز جمعه جاسک


امام جمعه جاسک با تبریک ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: شرکت‌های صنعتی و تجاری واقع در شهرستان جاسک مسؤلیت‌های اجتماعی خود در قبال این شهرستان انجام دهند.
حجت‌الاسلام عباس ذاکری افزود: در دو سال حضورم در این شهرستان هیچ همکاری در این زمینه مشاهده نکرده ام.

   

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه


امام جمعه موقت بندرلنگه با تبریک اعیاد شعبانیه از دوستداران اهل بیت (ع) خواست تا با حضور در مراسمات این ایام را گرامی بدارند.
حجت الاسلام حسن فقیه فر به درگیری نظامی بین روسیه و اکراین هم اشاره کرد و گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، راه حل پایان دادن به درگیری‌ها بستگی به مذاکرات دو طرف دارد.

   

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: دعا در فطرت هر انسانی نهادینه شده است.
شیخ مسعود راهبر افزود: دعا راه ارتباط بین بنده و خداوند است و انسان به وسیله دعا نیازهایش را به خداوند عرضه میدارد.

  
خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد


امام جمعه حاجی آباد گفت: صدقه دادن یکی از اعمال تاکید شده در ماه شعبان است و این اقدام زمینه معنوی شدن انسان را فراهم می‌کند. حجت‌الاسلام شریفی از مسئولان اداره صمت و تعاون روستایی خواست در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان نسبت به تامین کالا‌های اساسی و نظارت بر قیمت‌ها با جدیت اقدام کنند.

  
خطبه‌های نماز جمعه سیریک


امام جمعه شهرستان سیریک گفت: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) استان هرمزگان استمرار بخش جهاد تبیین است که باید در قالب گام دوم انقلاب در جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام محسن سالاری افزود: متاسفانه این کنگره با بیش از ۱۱ سال برگزاری در استان هرمزگان و معرفی در بیش از ۳۰ کشور دنیا، هنوز برای مردم استان ما ناشناخته است.

  

خطبه‌های نماز جمعه بندرخمیر


امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصت ارزشمندی برای خدمت گذاری به محرومان است.
حجت الااسلام شعیب صالحی افزود: مطالبه جدی مردم استقرار اداره تعزیرات در بندرخمیر است که مسئولان استانی به ان بی توجه هستند.

  

خطبه‌های نماز جمعه رودان


امام جمعه شهرستان رودان گفت: آمریکا همواره در دنیا به دنبال کودتا، قتل و خونریزی بوده و اکنون نیز ریشه جنگ اوکراین، آمریکا است.
حجت الاسلام مهدی دری افزود: حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران باعث دوام، عزت و استقلال کشور شده است.

  
خطبه‌های نماز جمعه قشم


حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم گفت: درختکاری باید متناسب با فرهنگ و آب و هوای قشم باشد و در معماری و نمای ساختمان‌های قشم نیز باید فرهنگ بومی در نظر گرفته شود.

 
خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم


خطیب موقت جمعه اهل سنت قشم گفت: از بهترین و برجسته‌ترین ویژگی انسان مومن آن است که خودش را در موقعیت و شرایط دیگران قرار دهد و آنگاه درباره آنان داوری کند.
شیخ خطیبی افزود: همیشه قضاوت کردن باید بر پایه دانش عمیق از دیگران باشد وگرنه ممکن است با تهمت یا غیبت همراه باشد.

 
خطبه‌های نماز جمعه ابوموسی


امام جمعه ابوموسی با اشاره به مشکل مردم در رفت و آمد به سایر نقاط کشور در ایام پایانی سال، از مسئولان استان خواست این مشکل را برطرف کنند.
حجت الاسلام پاک نژاد با تبریک هفته نیکوکاری و روز احسان گفت: کمک به محرومان وظیفه همه مردم و مسئولان است و عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست.

  
خطبه‌های نماز جمعه هرمز


امام جمعه هرمز گفت: مردم هرمز هر ساله در پایان سال با مشکل نبود لندیگرافت مواجهند که از مدیران استان و کشور می‌خواهیم در برای اختصای یک فروند لندیگراف اختصاصی به جزیره هرمز اقدام کنند.
حجت الاسلام فتح الله بهزادی افزود: نزدیک به یک ماه است جزیره هرمز با قطعی تلفن همراه و اینترنت مواجه است که این موضوع علاوه بر ایجاد مشکل برای مردم، دانش آموزان را هم برای تحصیل با مشکل مواجه کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها