ليگ برتر فوتبال باشگاه های سيريک

اتحاد كردر جشن قهرمانی گرفت



مسابقات ليگ برتر فوتبال شهرستان سيريک با قهرمانی تيم اتحاد كردر به كار خود پايان داد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  رئيس هيات فوتبال شهرستان سيريک گفت: در ديدار پايانی اين مسابقات تيم اتحاد كردر با نتيجه ٢ بر صفر تيم شاداب كنارجو را از مقابل برداشت و قهرمان شد. مهرداد احمدی اضافه كرد: تيم مرواريد كوهستک با ۱۶ امتياز و تيم اميد سرزه با ١٠ امتياز جايگاه های دوم و سوم را از آن خود كردند.
احمدی بیان كرد: رحمان ملاحی از مرواريد كوهستک به عنوان آقای گل مسابقات و سعيد طاهری  و ناصر عاشوری هر دو از تیم اتحاد كردر به عنوان بهترين دروازه بان و بهترين بازيكن ليگ فوتبال سيريک معرفی شدند.
بخشدار مركزی سيريک نير در آيين اختتاميه اين مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه و نشاط بین جوانان و ترویج فرهنگ ورزش كه قابل تقدير است.
عباس جهان الدینی اضافه كرد: علیرغم محدودیت ها و نارسائی ها ورزشکاران شهرستان سیریک توانسته اند در عرصه های کشوری و استانی افتخارآفرینی نمایند و با رفع کمبود ها می توان به موفقیت های زیادی دست یافت .
جهان الدینی بیان داشت: ورزش یکی از اساسی و پایه ای ترین راهکار های حل مسائل و معضلات اجتماعی است و حمایت از آن یک وظیفه است. وی تصريح كرد: بايد با عنايت درست و منطقی به پتانسيل های موجود در بخش ورزش و اقشار مختلف شامل دانش آموزان، دانشجويان، كودكان و نوجوانان و جوانان و با هم افزايی و تقويت آن ها در جهت توسعه و رونق ورزش اين شهرستان گام برداشت. بخشدار مركزی سيريک مطرح كرد: سرمايه گذاری در بخش ورزش و تندرستی به طبع بيماري ها و هزينه های هنگفت در درمان آن ها را كاهش مي دهد و اگر بخشی از هزينه هايی كه به بخش درمان اختصاص مي يابد را به توسعه زيرساخت های ورزشی سوق يابد، نتيجه بهتری به دنبال دارد. آيين اختتاميه مسابقات با حضور جمعی از مسئولين شهرستانی در محل استاديوم ورزشی سيريك برگزارشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها