13

مهر

1403


ورزشی

22 اسفند 1400 09:19 0 کامنت
مسابقات فوتبال جام‌ ستارگان دهستان طارم با انجام دو بازی دیگر پیگری شد.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال جام‌ ستارگان دهستان طارم که با حضور ۱۴ تیم در روستای هاشم آباد در حال برگزاری است با انجام  با دو دیدار دیگر پیگیری شد. 
در مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم ۱۴ تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند.  در گروه اول این مسابقات تیم های اتحاد طارم، سبزپوشان برغنی و جوانان هاشم آباد،  در گروه دوم تیم های اتحاد نوين معدنوئيه، اتحاد نوين طارم و همت شهدادی، در گروه سوم تیم های آرش طاشكوييه ،شهيد صفر ماندگاری، شهيد شريعت سيد جوذر و كشاورز سرچاهان و در گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد ، خليج سرچا هان ،  شهدای گنج و  پارس هرمز سرچاهان با هم رقابت خواهند کرد.
در دو دیدار انجام شده این مسابقات تیم  شهدای گنج و خليج سرچاهان با نتیجه یک یک مساوی به کار خود پایان دادند. سجاد بنارویی برای تیم  شهدای گنج و بهنام باوقار برای  تیم خليج سرچاهان گلزنی کردند. 
بهترين بازيكن اين ديدار ميثم خبازی از تيم خليج  سرچاهان شناخته شد. در دیگر بازی اتحاد نوين معدنوئيه سه بر یک همت شهدادی را برد. امير مجنونی دو گل و مهران علیمحمدی برای اتحاد نوين معدنوئيه گلزنی کرد و تک گل تیم خلیج سرچاهان را كيوان مرادی به ثمر رساند. 
بهترين بازيكن اين ديدار امير مجنونی از تيم اتحاد نوين معدنوئيه معرفی شد‌. در بازی افتتاحیه که بین تیم های پاس هاشم آباد و پارس هرمز سرچاهان برگزار شد تیم پاس هاشم آباد سه بر یک پارس هرمز سرچاهان را از پیش رو برداشت. 
 
دیدگاه ها (0)
img