دادستان خراسان رضوی:

ضارب ۳ روحانی در حرم امام رضا (ع) تبعه خارجی بوده است



دادستان خراسان رضوی در خصوص جزییات حادثه صحن آستان قدس رضوی، گفت: پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.
 
به گزارش صبح ساحل و به نوشته میزان، محمد حسین دورودی در خصوص جزییات حادثه صحن آستان قدس رضوی، با اعلام اینکه ضارب  ۳ روحانی در صحن پیامبر اعظم (ص) به همراه همدستانش دستگیر شده است گفت: پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه بازپرس ویژه قتل تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: ضارب فردی تبعه خارجی است.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: تاکنون تنها یکی از سه روحانیون در حرم مطهر رضوی به شهادت رسیده است و اطلاعات تکمیلی این حادثه پس از تحقیقات کامل ارائه می‌شود.
 


گفتنی است براساس اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی، ساعتی پیش ۳ روحانی حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.
با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها