قیمت گوجه‌فرنگی کاهش یافت



از امروز گوجه‌فرنگی به میزان کافی در میادین میوه و تره‌بار توزیع‌شده و با قیمت ۹ تا ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

   

به گزارش صبح ساحل، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: دیروز گوجه کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان فروخته شد و امیدواریم از هفته جدید با قیمت پایه ۹ هزار تومان فروخته شود.

وی افزود: در شرایط عادی حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تن گوجه‌فرنگی وارد میدان میوه و تره‌بار می‌شد، ولی این حجم در چند روز قبل به شدت تقلیل پیدا کرد و به ۳۰ تا ۵۰ هزار تن در هر روز رسید. درخواست کامیون‌داران برای افزایش نرخ کرایه علت اصلی بالا رفتن قیمت گوجه است. رانندگان کامیون با پذیرش افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه، پذیرفتن به جاده‌ها بازگردند.

کامیون داران پیشتر اعلام کرده بودند در صورتی که مشکلات این صنف حل نشود اقدام به حمل کالاها نخواهند کرد و در این صورت شاهد افزایش شدید قیمت انواع کالاها خواهیم بود بنابراین باید هر چه سریع‌تر مسئولان مشکلات این صنف را حل کنند.

دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان مشکلات کامیونداران را مربوط به مسائلی مانند بیمه، بیمه تکمیلی و عدم دسترسی به امکانات لازم دانست و گفت: برای صدور یک بارنامه معمولی که هزینه آن ۵۰۰ هزار تومان است حدود ۳ میلیون تومان از کامیونداران گرفته می‌شود که این مساله نیز یکی دیگر از چالش‌های آنان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها